Jeg har søgt lidt på nettet, uden held efter engros/wholesale af barberskum, barberskrabere, og barberblade - Men har ikke fundet det, jeg søgte.
- Derfor håber jeg, at i kan hjælpe mig. Kender i sider/firmaer som sælger det ovennævnte - Det skal helst være indenfor EU, men hvis det er uden for EU går det nok også. Det behøves ikke at være et mærke, det må gerne være no-name.
Den har jeg også benyttet, eller det vil sige, til dels... Har ofte benyttet det at se bag på varerne, hvor de kommer fra - ofte står distributøren der, hvis ikke forhandleren - og så noterer det ned, evt på telefonen. Når du så kommer hjem igen, så har du chancen for at kontakte forhandleren af den pågældende vare :o)
Vil dog umiddelbart tro, at barberblade m.v. kan fås ved henvendelse til Proctor & Gamble (de er ihvertfald agent for Gillette)
Har ofte benyttet det at se bag på varerne, hvor de kommer fra - ofte står distributøren der, hvis ikke forhandleren - og så noterer det ned, evt på telefonen. Når du så kommer hjem igen, så har du chancen for at kontakte forhandleren af den pågældende vare :o)
Tak for tricket ;) Den kan jo være, at jeg benytter det en dag.
Der findes stort set kun 2 mærker indenfor skrabere i verden - eller rettere: De to største sidder på 99% af markedet.
Det kan jeg til dels give dig ret i, Gillette sidder på klart størstedelen af markedet. Men dermed ikke sagt at alle køber Gillette, tag fx. Dollarshaveclub.com - Som har kæmpe succes med at sælge barberblade til lavpris, og det er no-name.