Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også tage et kig på Teller mht. de internationale betalingskort, hvis det haster med at kunne modtage disse betalingskort.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:06

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

Jeg har fået svar fra Euroline:

Euroline tager pt. ikke nye kunder ind på E-commerce da vi er ved at gennemgå risk m.m på vores eksisterende kunder. Dette forventer vi er afsluttet medio maj, hvor vi igen kan tilbyde indløsning på både Fysisk handel og Webhandel.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 16:03

Jep.. Som jeg skrev tager de ikke nye kunder ind ;-)

Til gengæld er jeg kommet til den konklusion at jeg starter med en Nets-aftale, med dankort (som så også gælder visa-dankort), og det vil dække størstedelen af de kunder jeg kommer til at have.

Jeg integrerer Paypal i mellemtiden (og beholder Paypal når indløsningsaftalen er gået igennem), og så må jeg vurdere om jeg det kan betale sig at få de andre kort ind i shoppen.

Tak for jeres svar.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Held og lykke med shoppen :)

Mærkelig beslutning af Euroline, da de jo mister kunder på den måde.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 16:11

Takker..

Ja, synes også det er super underligt, men det må de jo selv ligge og rode med..

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:40

Problemerne med Nets er bare pt. at de har mega lange ventetider, jeg har ventet 8 uger indtil nu, og de er blevet noget strikse til tidligere hvordan teksterne står mv. Sender man omgående rettelser ind på mail, hører man måske fra dem om 14 dage.. man river sig i håret når nogen behandler kunderne sådan, for det burde være nemmere end nu. Jeg har rykket dem 2 gange telefonisk med besked om, at de arbejder på sagen og er kommet til den eller den afdeling..flere rykkere med mails lader sig også vente svar på..UHA hvad gør man så ???

mvh

Angry

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 22:01

Hej Mark,

Jeg har hørt at Euroline tager ind igen fra d. 20 maj, så det er jo lige om hjørnet. Til gengæld ligger der nok en ordentlig stak ansøgninger hos dem. Jeg brugte derfor Valitor i stedet, som skulle få Qucikpay på deres liste over gateways i næste uge. Ellers er Swedbank også en mulighed som andre skriver...

Held og lykke med det....

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)