Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg havde en tænkt mig, at oprette mig ved Quickpay og lave en indløsningsaftale med Euroline (da de er billige og ikke koster kassen i oprettelse), men de tager af en eller anden årsag ikke kunder ind (Hvorfor ikke bare fortælle at der er ventetid til X.X.XXX?)

I min kommende webshop, vil jeg gerne have, at kunderne kan komme til at betale med Visa(/dankort) og Mastercard. Det er sådan set de vigtigste. Jeg er ikke overbevist om, at det kan betale sig for mig, at have "rene" dankort med. E-wire og Paypal er jeg heller ikke synderligt begejstret for. Ihvertfald ikke hvis de står alene.

Det er en jungle derude, så er der nogen der vil anbefale et eller andet? Gerne noget der ikke koster en del i oprettelse.

På forhånd tak :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08

Mark J:

Det er en jungle derude, så er der nogen der vil anbefale et eller andet? Gerne noget der ikke koster en del i oprettelse.

Jeg bruger ePay sammen med Euroline, og det spiller bare. Hvis du har en Magento webshop og bruger magentohotel.dk, så kan du spare en del penge på betalingsløsningen, som de kører gennem ePay.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 18:24

Hehe, mange tak for dit svar. Jeg tror dog du måske skal læse mit indlæg igen ;-)

Euroline tager IKKE nye kunder ind, så dem kan jeg ikke vælge.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Har du et link, hvor jeg kan læse mere om, at de ikke tager nye kunder ind? 

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:50

Jeg har også godt nok hørt, at de pt. ikke tager nye ind. Ved ikke om det der fordi de har for travlt med dem de har

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Fra  MrSmart.dk Skrevet kl. 18:50

euroline tager nye kunder ind, der er pt lukket for nye kunder da de er ved at gennemgå nye priser på deres ydelser.

du skal jo vide hvad det koster før du kan lave en aftale med dem:)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 19:05

Jan Elmar Sørensen:

Jeg har en mail fra en af deres folk :-)

Synes det er surt og forstår ikke at de ikke bare siger: "Jaja, kom endelig og lav en aftale med os, men forvent at der er X antal ventetid" i stedet for "Nej, vi tager ikke nye kunder ind.".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

Mark J:

Jan Elmar Sørensen:

Jeg har en mail fra en af deres folk :-)

Synes det er surt og forstår ikke at de ikke bare siger: "Jaja, kom endelig og lav en aftale med os, men forvent at der er X antal ventetid" i stedet for "Nej, vi tager ikke nye kunder ind.".

Det er mærkeligt, at de ikke bare melder klart ud, at de arbejder på en ny prisstrategi, men at man kan kontakte dem igen på et senere tidspunkt. Men det er typisk de store virksomheder. Jeg er også blevet afvist af nogle leverandører, hvor de bare har sagt "Vi tager ikke nye kunder ind i øjeblikket". Så står man bare tilbage, som et spørgsmålstegn. 

Har du overvejet PBS/NETS? Eller kan du vente ubestemt tid på Euroline?

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 01:08

Jeg vil gerne igang hurtigst muligt, og derfor ender jeg også med en ganske normal DK-kort aftale med Nets, men heller ikke mere. Og så må tiden vise om man skal samarbejde med Euroline. Det de har gang i nu, giver jeg ihvertfald ikke meget for.

Mit spørgsmål var så bare, om der findes andre aktører der er værd at bruge?

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 07:04

Hvorfor ikke bruge Swedbank?? Der har vi indløsningsaftale på MC, Meastro, Visa og visa electron.. De koster 1500 i opstart og så kører det :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)