Hej, Jeg havde en tænkt mig, at oprette mig ved Quickpay og lave en indløsningsaftale med Euroline (da de er billige og ikke koster kassen i oprettelse), men de tager af en eller anden årsag ikke kunder ind (Hvorfor ikke bare fortælle at der er ventetid til X.X.XXX?) I min kommende webshop, vil jeg gerne have, at kunderne kan komme til at betale med Visa(/dankort) og Mastercard. Det er sådan set de vigtigste. Jeg er ikke overbevist om, at det kan betale sig for mig, at have "rene" dankort med. E-wire og Paypal er jeg heller ikke synderligt begejstret for. Ihvertfald ikke hvis de står alene. Det er en jungle derude, så er der nogen der vil anbefale et eller andet? Gerne noget der ikke koster en del i oprettelse. På forhånd tak :-) |
Mark J:Det er en jungle derude, så er der nogen der vil anbefale et eller andet? Gerne noget der ikke koster en del i oprettelse.
Jeg bruger ePay sammen med Euroline, og det spiller bare. Hvis du har en Magento webshop og bruger magentohotel.dk, så kan du spare en del penge på betalingsløsningen, som de kører gennem ePay.