Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sulten samarbejdspartner søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet:

Jeg har produceret en lang række professionelle online matematiklektioner, til de gymnasielle elever, der dækker pensum for (stx,hhx samt hf) og på samtlige niveauer. 

Nu har jeg taget et nyt skridt for at hjælpe elever, ved at lancere endnu en ny service.

Nu har man endelig som elev muligheden for at sende tidligere eksamenssæt samt ekstraopgaver og få de vejledende løsninger retur, helt uafhængigt af din gymnasielærer - Nemt og bekvemt.

Opgaveløseren har en lang erfaring som adjunkt i matematik og er derfor i stand til at returnere løsninger, der fuldt ud tilfredsstiller selv den strengeste matematiklærers krav.

Jeg søger den dygtigste programmør/designer herinde på Amino, der kan løfte konceptet til det næste level. Lektionerne er lavet på en måde, så de forholdsvis let kan oversættes til andre sprog og derfor kan fremtidsudsigterne for den rette partner blive lukrative.

For link til videoer og yderligere info, skriv venligst en besked.

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 10:18

Hej,

Jeg er ikke materiale til en samarbejdspartner, men jeg vil gerne give tommel op, for et spændende koncept!

Det håber jeg, at du får succes med :)

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 21:22

Måske ikke verdens bedste start, men jeg har åbenbart været væk fra Amino så længe, at jeg ikke kan finde ud af at sende en pb længere... Jeg er interesseret i at høre mere, drop mig en mail på klaus@sixfootfour.net. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)