Hej Amino. Jeg ligger inde med alt der skal bruges af designs, skitser m.m. Jeg søger IKKE en agent i udlandet der tager i dyre domme for at sende et par mails rundt. Jeg søger direkte kontakt til en producent. Skriv endelig hvis der er spørgsmål eller andet. Fortsat god dag til jer alle! |
Hej Oliver
Her er to kontakter som jeg selv har erfaring med og kan stå 100% inde for. Begge leverer høj kvalitet til rimelige priser. Begge kan hjælpe med at source kvalitets stoffer, necklabels, hangtags, vaskeinstruktioner, emballage, samt arrangere fragt til DK.
Den første er Nicoo Fashion fra Shenzhen i Kina. Ejeren hedder Annie He og du kan kontakte hende på nicoofashion(snabelA)hotmail.com
Den anden er Grace Corner fra Hong Kong i Kina. Du kan kontakte Andrew Leung på andrew(snabelA)gracecorner.com.hk
Jeg arbejder for Janus A/S www.janus-shop.dk i Hellerup. I ca 7 år drev vi en mode engros ved siden af vores detaildrift. Vi har produceret på en række fabrikker i Tyrkiet, Indien og Kina, men de to ovenstående er de eneste som aldrig har svigtet på hverken kvalitet eller aftalte leveringstid. Begge er meget dygtige og nemme at kommunikere og samarbejde med.
Skriv bare hvis du har uddybende spørgsmål.
Mvh Jens