Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøjproducent i udlandet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg står og søger en tøjproducent i udlandet. Hvad jeg søger er en producent der kan producere poloer efter specifikke krav.
Kvaliteten skal være i top, og arbejdsomgivelserne skal være i orden! Jeg søger en længerevarende aftale med fast producent som kan levere en relativt lav MOQ i starten, og samarbejde om at få lavet det bedst mulige produkt. Desuden skal producenten kunne levere prototyper efter merpris, da det er meget vigtigt produktionen følger kravene FØR masseproduktion.

Jeg ligger inde med alt der skal bruges af designs, skitser m.m.

Jeg søger IKKE en agent i udlandet der tager i dyre domme for at sende et par mails rundt. Jeg søger direkte kontakt til en producent.
Er du agent og kender nogle gode producenter må du hjertens gerne skrive, men vi betaler ikke flere tusinde for at komme i kontakt med producenten.

Skriv endelig hvis der er spørgsmål eller andet.

Fortsat god dag til jer alle! 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:07

Hej Oliver

Her er to kontakter som jeg selv har erfaring med og kan stå 100% inde for. Begge leverer høj kvalitet til rimelige priser. Begge kan hjælpe med at source kvalitets stoffer, necklabels, hangtags, vaskeinstruktioner, emballage, samt arrangere fragt til DK.

Den første er Nicoo Fashion fra Shenzhen i Kina. Ejeren hedder Annie He og du kan kontakte hende på nicoofashion(snabelA)hotmail.com

Den anden er Grace Corner fra Hong Kong i Kina. Du kan kontakte Andrew Leung på andrew(snabelA)gracecorner.com.hk

Jeg arbejder for Janus A/S www.janus-shop.dk i Hellerup. I ca 7 år drev vi en mode engros ved siden af vores detaildrift. Vi har produceret på en række fabrikker i Tyrkiet, Indien og Kina, men de to ovenstående er de eneste som aldrig har svigtet på hverken kvalitet eller aftalte leveringstid. Begge er meget dygtige og nemme at kommunikere og samarbejde med.

Skriv bare hvis du har uddybende spørgsmål.

Mvh Jens

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:10

Jeg har muligheden for at kunne få disse fremstillet til dig :) min mail er info@tex-tryk.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)