Hej! Jeg er en lille virksomhed der sælger smykker, jeg sender smykkerne i små boblekuverter og har nu oplevet at 3 ud af de 20 breve jeg har sendt er blevet væk, samt 4 breve hvor indholdet er ødelagt når de kommer frem. Jeg sender altid som brev og med A post.
Hvad kan jeg gøre for at kunderne får deres breve og uden det er ødelagt? i og med de fleste kunder kun bestiller for omkring 50-120 kr vil jeg ikke lægge 50 kr til forsendelse hver gang.
Jeg får sommetider breve med samme begyndelsesbogstav på adresse og samme husnummer, men modtager er en anden. Dermed modtager jeg så ikke nogle breve og afsender ringer og skælder ud !!!
Ja det har du nok ret i, men helt ærligt, så er det altså bare for dårligt - jeg skriver med fine blokbogstaver for at de tydeligt kan læse hvad der står + der står afsender adresse på i tilfælde af at de ikke fatter hvor brevet skal hen. Der er altså ingen skråskrift eller noget på.
Det er virkelig for dårligt at de har monopol på brevfragt. Og de er total lideglade med at alle brevene er væk, kundeservice skældte mig nærmest ud sidst jeg tog kontakt over chatten med dem.
Jeg kan ikke give dit et alternativ til PostDK, men du kan prøve at købe en pakke med labels (fx. 9,7 x 6,77 cm.) hos en boghandel og så printe afsender og modtager på dem. Vi mister sjældent breve. Desuden lægger vi alle smykker i æsker købt hos fx Westpack. Der er intet som går i stykker hvis du gør det på den måde.