Ingen fragt fra 144 ruller 50 mm tape og opefter er en anden ændring......men i første omgang: Kommentarer ros/ris til det nye website? MVH Bjarne GET LABELS Aps |
kan du sende et link til hjemmeside??
Ingen fragt fra 144 ruller 50 mm tape og opefter er en anden ændring......men i første omgang: Kommentarer ros/ris til det nye website? MVH Bjarne GET LABELS Aps |
MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS
:-) MVH Bjarne - GET LABELS ApS |
Et hurtig kig på den, og første håndsindtrykket var rigtig flot og fin side. :-) |
ja flot af mig det siger sig selv :D |
jeg synes det er en flot hjemmeside. og kan godt være jeg spørger dumt og du nok ikke vil svare på det men hvordan laver man tryk på tape?? |
Hej Lars, Det er generelt med flexotryk - dvs. hvor klichéer påført farve overfører trykket. Der er 2 muligheder: Enten tryk på overfladen - typisk ved mindre antal ruller. Eller sandwichtryk, dvs overfladetryk og så en tynd transparent folie hen over trykket. Giver hurtigere produktion og optimal beskyttelse af trykket - er fra 432 ruller og opefter. Tapen kommer hjem i store rulller i flere bredder, fx, 400 mm. Der trykkes mange tryk ved siden af hinanden skæres (flækkes) det til mange smallere ruller, oftest i 50 mm bredde og disse lavet så (oftest) til ruller i 66 mtr. Så man ruller tapen op, trykker, og ruler på rulle igen. MVH Bjarne GET LABELS APs
|
Hej Bjarne. Man kan diskutere farvevalget på menuen, men jeg synes ikke det er så galt. - Jeg synes dog ikke knapperne i slideren er så pæne, der ville nogle helt enkelte sorte med en god gennemsigthed være pæne. Jeg ville også fjerne den "bouncy" effect på teksten i slideren. |
Jeg synes det er en flot side. Og rigtig godt med alle referencerne i form af ruller med logo fra andre firmaer :) Farverne er lidt for sprudlende til min smag, men det er jo som skrevet, smag og behag. |
3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!