Kære Amino-eksperter, Jeg vil meget gerne høre jeres mening om min herremode blog www.modemand.dk samt jeres gode forslag til siden. Mange tak på forhånd! |
Hej Dalens,
Kæmpe thumbs up herfra! Ser virkeligt godt ud!
Kære Amino-eksperter, Jeg vil meget gerne høre jeres mening om min herremode blog www.modemand.dk samt jeres gode forslag til siden. Mange tak på forhånd! |
Hej Dalens, Kæmpe thumbs up herfra! Ser virkeligt godt ud! |
3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!
Mange tak for gode ord! Jeg vil også høre, om det kunne være en god idé at lave en privat-annoncer-side, hvor mænd kan sælge/købe brugt tøj. |
Ser fint ud, jeg ville dog skrue lidt ned for reklamerne. Jeg tror du ville tjene mere ved, at cutte nogen af reklamerne fra, da siden dermed ville se mere troværdig ud.. Men prøv at test det. :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Dalens.. Kan se du ikke har privat beskeder aktiveret, så tænkte om du ikke ville smide en mail på info@trendfighter.dk eller sende mig en PM. :) |
Jeg synes det er et glimrende stykke arbejde du har lavet der. Især imponeret over funktionen med at du har content fra alle mulige mærker liggende samlet under logiske kategorier, som du linker til og på den måde skaber trafik til deres site. // Brokop |
http://brokop.com/