Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire i stedet for PayPal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu har jeg efterhånden oplevet et par gange eller mange, at folk afbryder købsprocessen når de når til PayPal betalingen. Jeg har netop haft en bekendt, der afbrød, fordi han ikke havde PayPal konto - han kunne ikke gennemskue man også kunne betale uden.
Derfor er jeg begyndt at overveje ewire som et alternativ.

Er det rigtigt forstået, at man ved ewire ikke behøver en konto for at betale til mig, som kunde? Og man kan slå sikkerhed fra, så det bare er indtast kontonummer, betal og så er det det - ikke noget med SMS bekræftelse etc?

Vil egentlig gerne hører lidt om betalings flowet. Man trykker videre fra min checkout side, kommer til ewire betalingsvindue, og hvad så?! Man skriver kort detaljer ind, trykker godkendt, og kommer man så automatisk tilbage til min side, eller som med PayPal, hvor man får at vide handlen er gennemført, og så et lille link i hjørnet for at gå tilbage.

Håber at hører fra jer, om erfaringer og hvordan ewire virker :)

DBH
Tim

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I er garanteret så mange der bruger Ewire, der må være en der har tid til at svare på mine små spørgsmål :-)

DBH

Tim

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal selv til at bruge Ewire, og så vidt jeg kan forstå og har set andre steder, så kan man betale, på den mest optimale måde. Der er en sms verifikation i starten, men den kan du vist bede om at få fjernet :)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en webshop med ewire som betalingsmodul.
Man skal ringe (ikke skrive, deres kundeservice er elendig) og bede dem om at slå sikkerhed fra, således at man ikke skal sms-verificere, eller oprette bruger hver gang en ny handel gennemføres.

Det fungerer mere eller mindre ligesom de andre gateways derude, dog med lidt begrænsninger. Man kan f.eks ikke tilbagebetale til kunder, når først man har gennemført en betaling. Man kan dog godt annullere en betaling, såfremt man ikke har trukket den endnu.
Det er også kun muligt at trække hele beløbet en kunde har godkendt, og ikke dele af beløbet.

Når en kunde har indtastet sine kortoplysninger, og trykket "bekræft ordre" bliver de sendt tilbage på mit website til en ordrebekræftelse.

Der er lidt begrænsninger med ewire, men hvis man ikke vil smide 1200 efter nets + månelige ydelser til en gateway, så er det et udemærket alternativ.

Jeg kan lige tilføje at jeg også tilbyder mine kunder at betale med paypal, og bankoverførsel, men 100% af transaktionerne er gennemført med ewire. 

Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Brix:
Jeg driver en webshop med ewire som betalingsmodul.
Man skal ringe (ikke skrive, deres kundeservice er elendig) og bede dem om at slå sikkerhed fra, således at man ikke skal sms-verificere, eller oprette bruger hver gang en ny handel gennemføres.

Betyder det at det eneste de skal er at gå ind på ewire skrive deres kort oplysninger og så er det det? eller hvad?

-jeg leder nemlig også efter løsning :)

Fra Agerbæk
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er korrekt forstået

Jens
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Hvorfor ikke EPay med Dankort??

Fordi du ikke kan sammenligne det med de to nævnte services.

Ewire og Paypal et to produkter som stort set kan det samme, og du kan bruge dem til kortbetaling i din webshop, uden at have en indløsningsaftale med trejdepart. Det kan du IKKE med Epay.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Brix:
Man kan f.eks ikke tilbagebetale til kunder, når først man har gennemført en betaling. Man kan dog godt annullere en betaling, såfremt man ikke har trukket den endnu

Det kan du med deres proff. abb.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim:
begyndt at overveje ewire som et alternativ

Var det så ikke smartere at have begge dele så du er helgarderet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)