Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til inovativt online MLM projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en programmør der har evnerne til at lave alt hvad der har med opbygning af et nyt online MLM system at gøre.

Man vil blive aflønnet med en partner andel af de indtægter der kommer.

Der er ingen fysiske produkter i systemet så det er kun online ydelser der handles med.

Er der en advokat med erfaringer indenfor MLM hører jeg også gerne fra dig da jeg skal være 100% sikker på at systemet er lovligt.

Jeg har ingen forretningsplan på nuværende tidspunkt. Den kan vi lave sammen :-)

Jeg har været iværksætter i mange år og kender gamet.

Skriv en PM til mig for at høre mere. Der er grænser for hvad jeg vil afsløre i e-mails så jeg ser frem til et hurtigt møde i København.

Mvh

Webinovator

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

De fleste der laver en compensation plan eller pay plan til MLM begår ofte den fejl, at de faktisk vil udbetale mere end de tjener, da compensation planen skal være så attraktiv som mulig. Det kan jo ske, når man er begejstret og gerne vil honorere den gode og store indsats.

Hvorfor kontakter du ikke et af de mange selskaber, der lever af at lave dette software og de kan regne planen igennem for dig, så du netop undgår over-udbetaling, der jo vil resultere i bankerot? Prisen er absolut beskeden i forhold til at du vil give ejerandele væk. Vi taler mindre end 50.000 kr.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)