Ja, det har du ret i, Jimmy. Ved ikke lige, hvor jeg fik de 500 fra.
Men der er stadig tale om 4600 kr. det første år og derefter 3600 kr. om året hvor Quickpay koster 1800 kr. om året. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvad Epay tilbyder til forskel fra Quickpay?
Har snakket med Quickpay nu, som fortalte, at de ikke er helt synkroniseret med Euroline pga. hvor tit, der opdateres osv. Men at der aldrig går penge tabt, og at VISA/Dankort fungerer, som det skal.
Det lyder mere som den person du har snakket med hos Euroline måske har haft en evt. egeninteresse indenfor andre gateways end ex. quickpay. - Alle jeg snakkede med i sin tid var svenskere, top kundesupport, gode til at vejlede, pisse billigt.
De har aldrig frarådet mig at bruge quickpay. Og har aldrig haft problemer. Ikke hvad jeg ved af hvertfald.. : -)
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Vi har flere kunder der har haft meget dårlige erfaringer med quickpay. Igennem mere end 1 1/2 år har de hele tiden fået at vide at om et par uger, eller om en måned, så var de klar til at modtage VISA/dankort med en euroline aftale.
Hver gang kunderne, eller jeg, ringede ind var forklaringen den samme, nemlig at man var ved at lave de sidste tests, og man gik i luften om meget kort tid.
Det er bare så lidt seriøst i min verden. De kan måske ændre min holdning, men lige nu ligger Quickpay meget langt nede på listen over troværdige firmaer.
MEN: Det sker at det tager længere tid får de bliver sat ned i captured, men det er kun 24 timer ekstra og for en enkelt 48 timer, jeg har set.
Andre problemer: Nej, ikke efter at det er sat op og virker. Både Euroline og Quickpay hjælper fint når der er problemer med det (eller ting jeg ikke kan finde) og Thomas Jensen er ALTID super flink til at hjælpe, også selvom det er sent på natten.