Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att: Alle der bruger Euroline og Quickpay

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du ret i, Jimmy. Ved ikke lige, hvor jeg fik de 500 fra.

Men der er stadig tale om 4600 kr. det første år og derefter 3600 kr. om året hvor Quickpay koster 1800 kr. om året. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvad Epay tilbyder til forskel fra Quickpay?

Har snakket med Quickpay nu, som fortalte, at de ikke er helt synkroniseret med Euroline pga. hvor tit, der opdateres osv. Men at der aldrig går penge tabt, og at VISA/Dankort fungerer, som det skal.

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 12:22

Hej

Spændende læsning vil jeg sige :) - Vi (quickpay) har masser af kunder som anvender Euroline m. stor succes.

Har du evt. et navn på vedkommende som direkte fraråder os ? Jeg vil tro at det bunder mere i noget kommunikativt end så meget andet.

vh

thomas jensen, Quickpay

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 12:46

Hej Thomas,

Jeg vil gerne have en god aftale i hus med dem, så jeg ved ikke, hvor smart det er for mig at udgive et navn.

Mht. det kommunikative, kan du her få, hvad jeg har fået at vide:

Vores set up med Quickpay fungerer ikke optimalt endnu,

så det vil jeg ikke oprette aftale ud fra.

Udelukkende for jeres skyld.

Jeg ved ikke hvornår alle processer og info er helt på plads.

Ja det er korrekt at de skriver det, men det fungerer ikke optimalt endnu.

Jo det kan du tro.

Vi har forskellige fejl, som vi ikke kan supportere, da det drejer sig om hvorvidt filer er sendt fra Quickpay til os.

De skriver forkerte oplysninger om afregning mod jer, og kan ikke indsætte de gebyrer vi opkræver, men har standard % i systemet.

Ja det er korrekt, men det fungerer stadig ikke optimalt.

Hvis du stadig vil benytte dig af den løsning, kan jeg ikke hjælpe dig, hvis transaktionerne ikke kommer ind til os.

Hvordan passer det med jeres opfattelse?

Mvh LAsse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:20

Hej

Lasse Schriver Nielsen:
Hvordan passer det med jeres opfattelse?

Generelt ikke -

Min agenda er ikke at hænge nogen ud. Jeg er primært interesseret i et finde ud af hvor kæden hopper af.

Vi tager dialogen m. euroline så vi forhåbentlig kan få evt. misforståelser ud af verden.

Men tak for input.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:27

Det lyder mere som den person du har snakket med hos Euroline måske har haft en evt. egeninteresse indenfor andre gateways end ex. quickpay. - Alle jeg snakkede med i sin tid var svenskere, top kundesupport, gode til at vejlede, pisse billigt.

De har aldrig frarådet mig at bruge quickpay. Og har aldrig haft problemer. Ikke hvad jeg ved af hvertfald.. : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:54

Vi har flere kunder der har haft meget dårlige erfaringer med quickpay. Igennem mere end 1 1/2 år har de hele tiden fået at vide at om et par uger, eller om en måned, så var de klar til at modtage VISA/dankort med en euroline aftale.

Hver gang kunderne, eller jeg, ringede ind var forklaringen den samme, nemlig at man var ved at lave de sidste tests, og man gik i luften om meget kort tid. 

Det er bare så lidt seriøst i min verden. De kan måske ændre min holdning, men lige nu ligger Quickpay meget langt nede på listen over troværdige firmaer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 23:44

Hej

ehm ok

Det er korrekt at implementeringsprocessen var meget lang... det skyldes mange (ligeså meget politiske ting) som jeg ikke skal komme ind på her.

Jeg tror ikke det på nogen måde er relateret til det nuværende.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:54

Quickpay + Euroline bruger jeg / vi.

Betalinger der ikke går igennem = er ikke sket.

MEN: Det sker at det tager længere tid får de bliver sat ned i captured, men det er kun 24 timer ekstra og for en enkelt 48 timer, jeg har set.

Andre problemer: Nej, ikke efter at det er sat op og virker. Både Euroline og Quickpay hjælper fint når der er problemer med det (eller ting jeg ikke kan finde) og Thomas Jensen er ALTID super flink til at hjælpe, også selvom det er sent på natten.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)