Quickpay har fået åbnet op for VISA/Dankort sammen med Euroline. Det er rart. Men nu har jeg været i dialog med Euroline, som anbefaler mig IKKE at vælge Quickpay.
De siger, at transaktioner ofte ikke går i gennem, og at det altså ikke virker optimalt endnu. De siger også, at det er på eget ansvar, og at de ikke kan hjælpe, hvis der sker fejl. Men Quickpay koster 150 kr. om måneden modsat Epay som (for mig) koster 500 kr. om måneden og 1000 kr. i oprettelse.
Derfor vil jeg gerne høre jer, der bruger Euroline sammen med Quickpay; hvad oplever I? Sker der ofte fejl?
Jeg har før brugt DIBS men var træt at konstante problemer og nede tider..!
Vi har skiftet til Epay og er super tilfreds, jeg ved at vores udviklere også er rigtig glad for dem, det er nemt. Du skal lige prøve at spørge om "det nu også er prisen".. Jeg har fået den langt! ned :-)
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
DIBS koster 500 kr. om måneden, hvis man vil tage imod abonnementbetalinger, ligesom Epay. Det er derfor, jeg gerne vil have Quickpay.
Interessant, Richard. En fra Euroline sagde til at starte med, at hun altså ikke ville oprette mig med Quickpay. For min egen skyld. Det lød ret voldsomt. Synes det kunne være lidt sjovt at høre, hvad andre oplever også.