Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første medarbejder eller noget helt andet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er pt. kun mig selv i min virksomhed, men jeg sidder i et kreativt hus sammen med andre kreative virksomheder. Jeg laver primært web + lidt grafisk arbejde, men ellers er her også et reklamebureau, animationsbureau, pr-bureau & fotograf.

Jeg er i den situation at ikke kan følge med efterspørgelsen mere, så jeg går med tanker om næste skridt, men hvad ville være bedst?

For skal jeg satse og få en fastansat, skal jeg undersøge mulighederne for at få en i løntilskud eller noget helt andet? Har i nogle gode ideer...

Da jeg kun har eksisteret officielt siden 1. januar, så vil jeg helst have så lidt økonomisk risico i første omgang, da jeg ikke ved hvordan min situation er om f.eks. 6 måneder.

Håber i kan hjælpe mig lidt :)

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 11:21

Evt hyr freelancere?

Det virker lidt til at du leger blæksprutte hvor du måske vil få mere ud af det hvis du udliciterede visse opgaver.

Du er altid velkommen til at hive fat i mig hvis du mangler fotografisk hjælp :)

Www.dennismoller.dk

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 11:26

Hvis du vil have minimal økonomisk risiko, så vil jeg også anbefale en freelancer til de opgaver du ikke selv kan nå. 

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:48

Jeg tror at jeg vil prøve at oprette en stilling under freelance og se hvad der sker... :)

Vil i hvert fald være interesseret i at finde en fast samarbejdspartner som jeg kan stole på og som holder vores aftaler og deadlines.

Tilmeldt 23. Apr 13
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 11:49

Du kan jo gøre aflønningen betinget af, at deadlines og aftaler bliver afholdt :)

3daysale.dk

Tilmeldt 23. Apr 13
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 11:52

*Overholdt :)

3daysale.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)