Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop med abonnement system

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Er der nogen af jer, som kender til en e-shop løsning, som understøtter abonnementer. Når jeg skriver abonnementer, så mener jeg en løsning, hvor en kunde køber en var, og automatisk bliver tilbudt et abonnement, på samme vare. På den måde skal kunden ikke "finde" butikken igen, da kunden selv vælger at få tilsendt varen igen om f.eks. 3 måneder.

Jeg har ledt og ledt men kan ikke finde et sådan system, måske er der nogen af jer der kender et?

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen Peter

Peter Jordan - www.findposen.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:37

Det er noget der sikkert vil kunne laves med de Open Source systemer der findes idag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:46

Hej Niels,

Det er jeg også ret sikker på, men jeg er ikke den store PHP haj, så jeg ville meget gerne finde noget, som var lavet på forhånd Big Smile

Hilsen Peter

Peter Jordan - www.findposen.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:27

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:59

Hej Peter,

Jeg har erfaring med sådan et system. Det kan virke med de fleste shop systemer. Man "aktivere" abonnement systemet med et http kald og derefter, så kører det hele automatisk. Jeg tror, ud fra det jeg læser, at det kan lige det du skal bruge det til.

Du kan altid skrive en mail direkte til mig, hvis du stadig er på udkig :)

Mvh. Casper Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

Casper Ravn:

Tråden er fra 2007, så dit svar kommer lidt sentSmile

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:32

Det beklager jeg. overså lige datoen i farten. :) Jamen så går jeg ud fra at du fik styr på dit abonnement system den gang. Hvilket system fandt du så frem tid og var det godt?

Mvh Casper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)