Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg leverer lækkert design til dig mod tøre tal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har tænkt lidt over, at det kunne være spændene at se hvor meget salg jeg egentligt kan generere med mine grafiske evner.

Så hvis du har et profukt som ikke sælger specielt godt men du kan overbevise mig om at netop dit produkt er helt fantastisk, så vil jeg gerne levere logo og emballagedesign til dig.

Mod at jeg må få et indblik i dine regnskaber over netop dette produkt.

Her er mit tilbud: Hvis vi nu siger at du sælger gennemsnitligt 20 stk. om måneden.

Vi kan så sige at jeg får 5% royalties af hver vare over dit forhenværende månedlige gennemsnit

Og du så efter mit redesign sælger lad os sige 50 stk. om måneden, så får jeg royalities af 30 stk.

Lad mig stille det op på følgende måde:

Hvis du sælger én vare til 100 kr. Og tjener 40 kr. på den.

Du beslutter dig så for at tage imod mit tilbud og skal derfor betale lad os sige 5% af de 100 kr. til mig, så du tjener nu kun 35 kr. Men du har så solgt 2 varer i stedet for én, og har derfor tjent 70 kr.

- Så blev det lige skåret ud i pap :-)

Mit krav er bare at du stoler på mig. Og da jeg kun kan få dækket mine brugte timer ved at du sælger så mange varer som muligt, så er jeg jo også super opsat på at presse mig selv til at yde mit aller bedste, og da jeg nu er en reklamemand, så ser jeg også gerne at du er villig til at stole på mig med hensyn til det område.

Så send mig en besked hvor du forklarer om din vare, og hvor du skriver hvor mange du sælger om måneden.

Ret mig endeligt hvis der er noget i studser over, det er en idé jeg har fået LIGE nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Jeg vil også meget gerne høre jer andres mening.

- Kunne dette være et attraktivt tilbud hvis du havde et produkt, som ikke havde det salg som du forestillede dig?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bertil Boisen:

Vi kan så sige at jeg får 5% royalties af hver vare over dit forhenværende månedlige gennemsnit

Og du så efter mit redesign sælger lad os sige 50 stk. om måneden, så får jeg royalities af 30 stk.

Som jeg ser det, bliver det enormt svært at holde styr på om mersalget kommer fra din hjælp eller en marketing-kanal (AdWords, affiliate marketing, blogging, artikelskrivning osv.) der bliver implementeret eller ændret efterfølgende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

Hvis man nu holder al den slags på samme niveau som før så vil jeg da mene at det er til at holde styr på.

Det her tilbud er netop rettet mod dem som har et rigtig fedt produkt, men som ikke lige har pengene til at få det markedsført på bedst mulig måde.

Men tak for dit svar :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:23

Hej Bertil

Er det opsætning af side mv. ?

Jeg skal igang med at sætte en WP op til at sælge pakkerejser ( langtidsophold ) i Alanya, Tyrkiet, men har ikke rigtig tiden eller interessen for alt det tekniske.

Så enten betaler jeg en for at sætte det pænt op med menuer, undermenuer, design - eller også laver jeg en aftale ala det du taler om her.

Du kan jo sende en pm, hvis det er noget du kunne have interesse i.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bertil Boisen:

- Kunne dette være et attraktivt tilbud hvis du havde et produkt, som ikke havde det salg som du forestillede dig?

Jeg ser det ikke som særlig attraktivt. Specielt, da der ikke er en tidsgrænse?

Derudover så tror jeg du får fat i folk, der sender de projekter til dig, som de kun er halvseriøse omkring. For her har folk ikke noget at miste, men der er jo så også risiko for, at de egentlig ikke rigtig gider projektet.

Jeg ser heller ikke betalingen som særlig fair, da det minder mere om tilfældig betaling for ikke betaling for udført arbejde. Der er jo ikke nødvendigvis nogen sammenhæng mellem stigningen i salg og det udførte arbejde. Du kan jo ikke blot sige, at en stigning i salg, må være fordi du har lavet noget grafisk arbejde. Med den logik må det også være dit grafiske arbejde's skyld, hvis salget falder. I virkeligheden kan en nedgang i salg jo stadig betyde, at du har fået salget til at falde mindre, end det burde.

Og hvad gør du med sæsonudsving, hvis kunden sælger noget, som er afhængig af årstiden? Så bliver du nødt til at sammenligne med sidste års sæson.

Alt i alt, så synes jeg det er en dårlig idé, og heller ikke så attraktiv for kunden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 11:56

Og i øvrigt er det også lidt farligt, da du skal stole 100% på kunden. Jeg forestiller mig, at der hurtigt vil kunne forekomme snyd eller bare uenighed, hvis salget pludselig eksploderer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Emil:

Bertil Boisen:

Jeg ser det ikke som særlig attraktivt. Specielt, da der ikke er en tidsgrænse?

Derudover så tror jeg du får fat i folk, der sender de projekter til dig, som de kun er halvseriøse omkring. For her har folk ikke noget at miste, men der er jo så også risiko for, at de egentlig ikke rigtig gider projektet.

Jeg ser heller ikke betalingen som særlig fair, da det minder mere om tilfældig betaling for ikke betaling for udført arbejde. Der er jo ikke nødvendigvis nogen sammenhæng mellem stigningen i salg og det udførte arbejde. Du kan jo ikke blot sige, at en stigning i salg, må være fordi du har lavet noget grafisk arbejde. Med den logik må det også være dit grafiske arbejde's skyld, hvis salget falder. I virkeligheden kan en nedgang i salg jo stadig betyde, at du har fået salget til at falde mindre, end det burde.

Og hvad gør du med sæsonudsving, hvis kunden sælger noget, som er afhængig af årstiden? Så bliver du nødt til at sammenligne med sidste års sæson.

Alt i alt, så synes jeg det er en dårlig idé, og heller ikke så attraktiv for kunden.

Du har fat i nogle gode pointer, og jeg er selv helt overbevist om at der er folk der henvender sig som ikke er specielt seriøse omkring det.

- Men det er netop derfor at jeg først skal godkende deres produkt, og det gør jeg kun på baggrund af et omfattende markedstjek. Så hvis jeg ikke ser de store muligheder i det, så siger jeg også pænt nej tak.

Men du har ret i det med at der også skal tages højde for sæsonudsving.

Men hvis der ikke har været de store udfald i salget over de seneste måneder, og der så pludseligt kommer et udsving, så om det er mit arbejdses skyld eller om det bare er tilfældigt, det kan selvfølgelig ikke siges, men hvis jeg havde et produkt og så et sådant udfald efter at have taget imod et tilbud som mit, så ville jeg egentligt være ligeglad med om det så VAR min skyld, eller om det bare var tilfældighedernes skyld - chancen for at det bare er tilfældigt er jo alligevel forholdsvis lille.

Og ja, det KAN også gå den anden vej. Men det er jo det sats som den person med produktet tager såvel som jeg gør, fordi hvis det går den modsatte vej, så har jeg arbejdet mange mange timer gratis. :-)

Jeg har selv en idé som jeg ønsker ført ud i livet, alle plantegninger og ALT er forberedt, så jeg ville selv blive lykkelig hvis jeg faldt over et sådant tilbud som det jeg tilbyder her, netop fordi det er indenfor en branche jeg ikke selv ved noget om.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Emil:

Og i øvrigt er det også lidt farligt, da du skal stole 100% på kunden. Jeg forestiller mig, at der hurtigt vil kunne forekomme snyd eller bare uenighed, hvis salget pludselig eksploderer.

Det er helt korrekt, men jeg stoler på folk ind til andet er bevist.

- Og hvis der var nogle som hjalp mig til at tjene flere penge, så havde JEG godt nok ikke samvittigheden bagefter til at snyde dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Jesper Laugesen:

Hej Bertil

Er det opsætning af side mv. ?

Jeg skal igang med at sætte en WP op til at sælge pakkerejser ( langtidsophold ) i Alanya, Tyrkiet, men har ikke rigtig tiden eller interessen for alt det tekniske.

Så enten betaler jeg en for at sætte det pænt op med menuer, undermenuer, design - eller også laver jeg en aftale ala det du taler om her.

Du kan jo sende en pm, hvis det er noget du kunne have interesse i.

Det er desværre ikke lige den slags jeg havde forestillet mig, og som jeg skriver så skal det også være et produkt som i forvejen er på markedet og har været det i et stykke tid. Så jeg kan se hvor meget effekt mine evner kan have på en virksomhed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)