Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 14 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Jeg har ikke lyst til at dele min side :-)



Det er da fandens så meget mystik der er forbundet med det her :)

Skræmmende og underholdende!
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig Olina. :-) 

Det er sjovt at sidde på sit arbejde, og sidde med sin "adsence app" og bare se penge komme flyende ind :D

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
:)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Helt enig Olina. :-) 


Det er sjovt at sidde på sit arbejde, og sidde med sin "adsence app" og bare se penge komme flyende ind :D



Du er også ramt af mohammed feberen!

Damm bliver nød til at købe det forbandende kladehæfte.

Glæder mig til et liv i luksus!

Ses i lufthavnen :)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 02:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olina, du må hellere skynde dig inden prisen stiger igen. Det gør den om ikke ret længe ;)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 04:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Ja den her bog virker. JA man kan blive bannet. JA METODEN er imod ToS. Hvis man intet har imod at købe fake traffik til betalende AdWords kunder, så er denne guide lige noget for dig. Du kan sagtens tjene penge på det, men på et eller andet tidspunkt bliver du bannet. Så overvejer at ud blive seriøs internet marketer er det ikke en god idé, for du bliver ikke unbannet igen efter at have fusket :)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 06:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er da kun ganske almindelig sund fornuft  at mærke på en vare inden man køber den. Det må folk her på Amino da vide bedre end de fleste. Jeg undrer mig virkelig over den store modstand mod at der stilles spørgsmål til bogen, og det fra alle mulige uvedkommende, som ikke engang har købt den Big Smile. Trådstarter har jo tydeligvis intet imod spørgsmålene, og kan fint svare for sig.

Når det gælder adsense, er der god grund til at være forsigtig, for Google er benhårde. De kan lukke din konto uden forklaring og de kan gøre det dagen før du skal have dine penge udbetalt, så du ikke får en krone. Og du får ikke lov til at åbne en ny konto efterfølgende.

Alene det at man kalder Adsense for et "pengetræ" viser hvor urealistisk et billede man har af det, og det illustrerer fint at den 'forretning' man er i gang med at 'opbygge', hviler på et meget skrøbeligt grundlag (hint: ingen gider betale for at få ingenting, og det gælder også Googles Adwordskunder som er forretningsdrivende, som I selv er).

Til skræk og advarsel:

http://www.amino.dk/forums/t/182245.aspx?PageIndex=1

Og nej, Janteloven kan ikke bruges som et carte blanche til at vride penge ud af andre forretningsdrivendes adwordskonti.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 07:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg oppe på 200 kr på Dag 2. og den er stadig ikke slut endnu... Kæft det er lækkert...

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke internexus :-) håber det fortsætter. Er ikke interesseret i metoden men følger tråden som er meget interessant, så alle jer der har købt kan i så poste nogle resultater ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus: Jeg ville sende en PM, men det har du slået fra, så du får lige mit spørgsmål her. Jeg har også købt bogen og vil bare høre om din side er på dansk eller engelsk (eller andet sprog?).

Side 14 ud af 19 (183 indlæg)