Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 11 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det har været en fornøjelse at se hvordan en masse negative og ligegyldige indlæg har båret Mohameds indlæg frem her på amino over 6000 visninger 100 svar og vist nok også lidt mere end et par konverteringerBig Smile på bare 48 timer 

den gamle hr Spies var nok ikke helt gal på den da han sagde dårlig omtale er bedre end ingen omtale 

godt gået Mohamed 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 01:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:

Det har været en fornøjelse at se hvordan en masse negative og ligegyldige indlæg har båret Mohameds indlæg frem her på amino over 6000 visninger 100 svar og vist nok også lidt mere end et par konverteringerBig Smile på bare 48 timer 

den gamle hr Spies var nok ikke helt gal på den da han sagde dårlig omtale er bedre end ingen omtale 

godt gået Mohamed 

Hehe, fed citat du kommer med der! :D

Jamen jeg siger mange tak! 

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 06:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mohammed Al-Noury:
Altså spørger du mig, så ja. Den overholder betingelserne. Det er jo ikke bots der klikker på dine annoncer, men rigtige mennesker. :)

Jeg har lige købt og læst din ebog. Uden at være alt for negativ over din metode så overholder den ikke betingelserne. Om ikke andet ligger den i den mørkegrå zone. Hvis du søger lidt rundt på nettet kan du se hvordan det er gået for folk der brugte samme metode.

Det er ikke fordi jeg vil ødelægge dit salg, men folk skal have så mange informationer som muligt før de kan træffe det valg de mener er rigtigt.

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder utroligt spændende.

Jeg har valgt at købe den nu, glæder mig til at prøve det af :)

Jeg håber at du er behjælpelig med eventuelle spørgsmål, Mohammed :)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke, kan du fortælle mig hvilke betingelser metoden ikke overholder?
For min AdSense er stadig aktiv og jeg har modtaget betalinger fra AdSense.. :)
Så vidt jeg ved så man gerne købe trafik. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars
Hold op hvor det dog glæder mig! :-)
Jeg er altid åben for spørgsmål, du sender bare en pm. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen som kan anbefale bogen eller nogen reviews?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Lærke:

nogen som kan anbefale bogen eller nogen reviews?



Kig tråden igennem 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Hej Bjarke, kan du fortælle mig hvilke betingelser metoden ikke overholder?
For min AdSense er stadig aktiv og jeg har modtaget betalinger fra AdSense.. :)
Så vidt jeg ved så man gerne købe trafik. :)

Ja man må gerne købe traffik.

Det er dog op til en selv at sikre at trafikken ikke kommer fra sider der bryder adsense policy. Ved du hvordan og hvorfra, trafikken kommer?

prøv at søg på de sider du nævner + adsense. det er ikke for sjov at side nr to tilbyder 20% rabat til brugere på et blackhat forum.

Jeg ved godt hvordan man kan bruge metoden uden at blive smidt af adsense, men jeg synes ikke du advarer om den risiko i din beskrivelse af metoden, som sagt: giv så meget info som muligt. så må folk selv vælge.

Det er specielt farligt når man får indtryk af at man kommer til at tjene mange penge rigtig hurtigt. Hvis man har den indstilling til metoden går der ikke lang tid før man bliver en adsense konto fattigere. Jeg vil (uden at vide det) påstå at det først er efter 6-12 måneder du er nået op på de 20k og det er fordelt ud over 5-10 sider.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Jepsen:
Jeg ved godt hvordan man kan bruge metoden uden at blive smidt af adsense, men jeg synes ikke du advarer om den risiko i din beskrivelse af metoden, som sagt: giv så meget info som muligt. så må folk selv vælge.

Kan du løfte sløret for hvordan man skal gøre, hvis man ønsker ikke at blive smidt af Adsense ? (Og læser Google ikke med her og banner metoden i bogen ?)

Bjarke Jepsen:
Jeg vil (uden at vide det) påstå at det først er efter 6-12 måneder du er nået op på de 20k og det er fordelt ud over 5-10 sider.
 En 5-10 sider og 6-12 måneder for at komme op at tjene 20k om måneden er vel også OK ?
Spørgsmålet er jo så om metoden holder 6-12 måneder, om man ikke bliver bannet inden ?

Side 11 ud af 19 (183 indlæg)