Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Webdesigner?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej.

Jeg er ved at starte virksomhed op og kæmper lidt med de samme problemer som de fleste andre med en manglende viden.

Jeg har købt en domæne på et webhotel og skal have bygget en hjemmeside op, men min research her på Amino og andre steder på nettet, anbefales det åbenbart ikke at bygge hjemmesiden op selv, men finde en professionel webdesigner. Det skal siges, at det er en helt ny verden for mig og min viden på dette felt er temmelig begrænset, så jeg er nu havnet i et vadested.

Er der nogen der har et råd til hvad jeg helt specifikt skal gå efter af kompetencer hos en evt. Webdesigner?

Dem jeg har fundet på nettet har jeg svært ved at gennemskue om pris og kvalitet nu også følges ad og det skal lige med, at al tekst har jeg selv, så det er primært design/layout og funktionalitet jeg vægter højt i mit valg.

På forhånd tak for jeres råd.

 

Jens

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jens, det du skal er at finde ud af hvad stil du kan li og så kigge referencer igennem på deres hjemmeside - hver har deres stil, så find dem der har lavet noget som dy synes er flot, godt, gode løsninger osv. tag derefter kontakt til dem og bed om at lave 3 udkast efter dine behov hvorefter du så arbejder videre med 1 af dem eller forkaster dem og betaler og går videre eller forkaster dem og beder om andre eller ændringer - det at du har fundet en der laver ting i den stil du kan li, så er du kommet langt, så skal i nok finde hinanden som regel!

jeg gør tit det at jeg er mellemmand som multimediedesigner og bestiller på andres vegne og vælger asiatiske designere ud til at lave et projekt, derefter hyrer jeg en udvikler/programmør for kunden, da de ofte ikke kan begge dele  :) måske noget du kunne prøve på freelancer? men jeg vil sige at man skal vide hvad man vil have til mindste detalje og så dur det ikke at man ikke har kendskab til design og opbygning af hjemmeside i forvejen.

men du kan jo prøve at surfe nogle referencer og finde en stil du kan li :)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

 

Tak for din respons.

Jeg ved præcis hvilken stil jeg ønsker og har taget beslutning til hvordan det skal præsenteres i farver og skrift, så det grundlæggende er som sådan på plads. Hvor jeg går i stå er, hvor det hele skal bygges ind i en hjemmeside med billeder, slides, præsentation af mit logo, mennustruktur m.v. I det hele taget at få det korrekt præsenteret ud fra alle de muligheder der idag eksisterer, min egen kreativitet rækker ikke rigtigt her så jeg savner lidt denne 'sparringspartner' der kan få det hele sat op så det er moderne, godt og funktionelt.

Jeg kender ikke de muligheder der eksisterer og når man ikke ved hvilke muligheder man råder over, begrænser man sig selv. Så i bund og grund drejer det sig om, at det skal være en person der kan se hvor godt det kan blive og rådgive mig om hvad der er godt og skidt.

 

Jens

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

Brian Phillip

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Brian.

Jeg har været inde på dit link, det virker yderst interessant og tiltalende - den er værd at arbejde videre på. Tak for henvisningen!

 

Hilsen

Jens

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal ikke udtale mig om hvad der er bedst af firmaer. Men hold dig fra sider med flash da det meget tit giver den der skal se siden problemer.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 4.

Mange tak for jeres bidrag i min tråd, jeres informationer vil jeg hermed tage med i mine overvejelser.

Hilsen

Jens

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)