Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg virksomhed med den engelske selskabsform Ltd?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte på en frisk, og ønsker starte med engelske ltd, hvordan fungere det, altså uden om dem som tager 10 - 20.000.
Kan man ikke selv oprette.

Måske nogen har 5 min og forklar.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 20:28

Det ligger allerede en del tråde herinde.

http://www.amino.dk/forums/t/188394.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/161621.aspx

Der ligger også en del andre hvis du søger.

Det billigste og bedste sted jeg kender til er her. http://www.companiesmadesimple.com/

Du kan læse masse her http://www.companieshouse.gov.uk/

De har også en liste liggende over andre udbyder som f.eks. Companies Made Simple

Har du mere specifikke spørgsmål, kan du prøve at skrive dem. Vil dog ikke love jeg kan svare på dem alle ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:18

vær opmærksom - ud over stiftelse - det administrative som skal udføres - nu i dette tilfælde i UK som ikke nødvendigvis er gratis heller ligesom du med dansk driftssted (udgår fra du vil driver herfra og ikke fra UK) har dansk skat og dansk moms som udgangspunkt + kan ha lidt besvær med UK bankkonto

vh

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 22:28

....lidt besvær med at få en engelsk bankkonto... Det er da vist en pæn underdrivelse, men der er vist nok muligt at benytte nogle danske banker og deres samarbejdspartnere, hvilket kan gøre det noget nemmere at oprette en engelsk bankkonto

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58

Laust Kehlet:
lidt besvær med at få en engelsk

Hvis man virkelig vil oprette et UK ltd så kan companiesmadesimple.com også kun anbefales herfra. Der er det forholds let at få en konto hos HSBC (Selvom papirarbejdet tager nogle timer)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:20

Hvorfor stifte selskab i UK? Bor du der eller er det der dine kunder primært er?

Det virker som en del ekstra arbejde, og omkostninger, og spørgsmålet er om det er nødvendigt. Danmark er faktisk et ganske nemt sted at drive og oprette virksomhed i, i forhold til så mange andre lande.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:59

Carsten Jacobsen:

Hvorfor stifte selskab i UK? Bor du der eller er det der dine kunder primært er?

Det virker som en del ekstra arbejde, og omkostninger, og spørgsmålet er om det er nødvendigt. Danmark er faktisk et ganske nemt sted at drive og oprette virksomhed i, i forhold til så mange andre lande.

Mvh Carsten

Et godt bud er nok, at han gerne vil signalere noget med sit A/S (bare i den engelske version) og samtidig starte med lav kapital og med begrænset ansvar.

Det er jo det, som et Ltd giver dig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:15

Tejohn:

Et godt bud er nok, at han gerne vil signalere noget med sit A/S (bare i den engelske version) og samtidig starte med lav kapital og med begrænset ansvar.

Det er jo det, som et Ltd giver dig.

Ja vist, sådan er det givet

Det ændrer bare ikke ved, at det er ganske meget administration at ha et engelsk LTD - bank, regnskab osv, - ikke noget uoverskueligt, men ganske meget arbejde. Jeg siger ikke, at det ikke kan være en god løsning for visse, men ofte er det mest hvis man har en del af sin forretning i UK at det virkeligt batter, ellers skal man være lidt forsigtig med LTD frem for bare at starte dansk CVR.

I alle fald, tag alt med i betragtning - administration - bank - krav om personlig sikkerhed i alle fald - og det at du ikke har fradrag for et evt tab i anden indkomst - men skal fremføre det - og man risikerer faktisk at kunne ha tab i starten - hvor du jo, hvis jeg husker rigtig fra anden tråd, også har alm. løn indtægt (eller har haft i år)

Er det ikke noget, som giver dig stor risiko for tab, så overvej et personligt selskab i DK - et som du, hvis du finder det attraktivt, kan ændre til ApS eller til IVS (som jo vel kommer med 1 kr krav i 2014) - men igen - tab skal fremskrives, og lukker man et 1 kr/£ selskab med samlet tab, er pengene bare tabt - ikke noget der kan trækkes fra i andre personlige indkomster som i en personligt virksomhed, og mit gæt er, at bank og visse kreditorer, uanset CVR eller LID vil kræve personlig kaution/sikkerhed af dig.

lad os høre hvad du gør, og specielt hvis du vælger LTD - dine erfaringer med det, når du har kørt et års tid.

vh

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:46

falken1:
Jeg vil gerne starte på en frisk

Vil gerne høre hvordan det gik for dig ?. Det kunne jo være en oplagt mulighed for andre der gerne vil starte forfra.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)