Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du dette SEO firma??

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

Tino Bøgebjerg Cordes:

Der er muligvis overtrådt nogle regler, men det er vel relevant nok at vurdere om de har styr på deres faglighed?

Men det er jo netop det folk herinde ikke nødvendigvis kan. Er tømrerens hus altid det flotteste? nej vel? Viser tømrerens hus altid hans kompetencer? nej langt fra!

Hvis man skal vurdere andres faglighed, skal man kende den præcise opgaveformulering og se hvordan en opgave er blevet løst.

Helt enig... Ser man på mig fx, så har jeg stort set ikke tid til at håndtere mig selv og min virksomhed. Alt hvad der har med SEO for mig selv gør jeg ikke, hyre heller ikke nogen for jeg kan jo selv. Jeg arbejder kun meget lidt på content, og designet ja, det har skulle være responsivt i nu 2 år. alt sammen tilbyder jeg og laver for mine kunder, men har simpelthen ikke tiden til at gøre alt det da jeg har kunder der kommer i første række.

MVH Kim 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Thomas Frost:

Tino Bøgebjerg Cordes:

Der er muligvis overtrådt nogle regler, men det er vel relevant nok at vurdere om de har styr på deres faglighed?

Men det er jo netop det folk herinde ikke nødvendigvis kan. Er tømrerens hus altid det flotteste? nej vel? Viser tømrerens hus altid hans kompetencer? nej langt fra!

Hvis man skal vurdere andres faglighed, skal man kende den præcise opgaveformulering og se hvordan en opgave er blevet løst.

Helt enig... Ser man på mig fx, så har jeg stort set ikke tid til at håndtere mig selv og min virksomhed. Alt hvad der har med SEO for mig selv gør jeg ikke, hyre heller ikke nogen for jeg kan jo selv. Jeg arbejder kun meget lidt på content, og designet ja, det har skulle være responsivt i nu 2 år. alt sammen tilbyder jeg og laver for mine kunder, men har simpelthen ikke tiden til at gøre alt det da jeg har kunder der kommer i første række.

MVH Kim 

Haha Kim det er nøjagtigt ligesom os. Egne projekter og sider halter, mens kunderne prioriteres :-)

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har I helt ret i, vi skal ikke være for hurtige til at dømme de andre. Jeg har da også en lang mangelliste på min egen hjemmeside jeg skal have kigget på :-)

MEN hvis taget på tømmerens hus falder sammen, fordi han sjusket eller konstrueret det forkert så må det da falde tilbage på ham?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tino Bøgebjerg Cordes:
MEN hvis taget på tømmerens hus falder sammen, fordi han sjusket eller konstrueret det forkert så må det da falde tilbage på ham?
Det er korrekt, er den helt gal, så retter jeg det typisk også på mine egne sites. Det når dog typisk ikke dertil.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tino Bøgebjerg Cordes:
MEN hvis taget på tømmerens hus falder sammen, fordi han sjusket eller konstrueret det forkert så må det da falde tilbage på ham?

Men vi kan ikke nødvendigvis bedømme om tømmerens hus falder sammen pga. hans kompetencer, eller fordi der var fejl på nogle elementer.

Måske tømmeren slet ikke har lavet sit eget hus, måske han har købt det som det er, og ikke har fået gjort mere ved det. Faktum er bare at du ikke kan bedømme andres kompetencer uden at se på nogle specifikke opgaver der er blevet løst. Man kan godt prøve, men der er mange fejlkilder og bedømmelsen vil ofte være fejlfyldt, hvis ikke man gør det ordentligt.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha og sådan kunne vi blive ved. Jeg er enig med dig, men jeg synes bare ikke man skal sige at man aldrig kan lære noget af at betragte firmaets egen hjemmeside. 

Hvordan vil du så mene vi skal gribe det an? Er det forkert af Helle at spørge? Er det forkert af Karsten at forsøge at hjælpe?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den diskussion har jo været bragt op her på Amino MANGE gange før, men jeg vil da lige gentage det jeg har sagt før: Faktum er, at langt de fleste af verdens absolut dygtigste SEO'ere har nogle rigtig dårlige websites og de ranker ikke på ret meget. Der findes undtagelser, men de er få.

Så hvis du evaluerer en SEO-leverandør alene ud fra hans eget website - ud fra den ide, at hvis han ikke engang kan lave ordentlig SEO for sig selv, kan han så for mig (?), ja så udelukker du altså samtidig størstedelen af de bedste SEO'ere i verden. Like it or not, men det er nu engang fakta :-)

Jeg er så en af de få, der lige har brudt med branchen standarder og faktisk fået opdateret vores website væsentligt, så det i dag fremstår i ren RWD - så nu kan jeg godt tillade mig at bruge det som eksempel på, hvordan man bør gøre. Men, du kan sikkert også finde fejl der ... www.demib.com 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg er så en af de få, der lige har brudt med branchen standarder og faktisk fået opdateret vores website væsentligt, så det i dag fremstår i ren RWD - så nu kan jeg godt tillade mig at bruge det som eksempel på, hvordan man bør gøre. Men, du kan sikkert også finde fejl der ... www.demib.com 
tillykke med det nye site :) langt pænere og bedre end det gamle.

Men ja jeg er også på vej med et nyt, men det tager sin tid når der hele tiden er kunder jeg skal løse opgaver for :) ikke at det gør noget kan man sige.. 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Så hvis du evaluerer en SEO-leverandør alene ud fra hans eget website - ud fra den ide, at hvis han ikke engang kan lave ordentlig SEO for sig selv, kan han så for mig (?), ja så udelukker du altså samtidig størstedelen af de bedste SEO'ere i verden. Like it or not, men det er nu engang fakta :-)

Jeg vil nu mene at de mest basale ting bør være på plads, hvis man vil sælge den slags ydelser.

Når jeg ser på en firma der tilbyder webdesign, så forventer jeg også at det jeg møder repræsenterer noget af det ypperste de kan levere.
Jeg måler dem med andre ord på det jeg møder og det synes jeg også til dels man kan med SEO firmaer.

Er det tekniske på plads og er der en vis mængde autoritære backlinks, eller er det et  Wordpress tema, der bare er klasket op, stoppet med DC, forkert sprogvalg og spamy titler.

Jeg vil give dig fuldt ret i, at ranking og seo erfaring ikke nødvendigvis har fantastisk meget med hinanden at gøre. En ny spiller på markedet vil jo ranke knap så flatterende.




17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Jeg vil nu mene at de mest basale ting bør være på plads, hvis man vil sælge den slags ydelser.

Det kan du selvfølgelig godt vælge at mene, men jeg fortæller dig bare hvordan virkeligheden ser ud - og her ER det altså et faktum, at de fleste af verdens bedste SEO'ere IKKE har et website, som kan leve op til din evaluering. Så hvis du benyter den metode fravælger du altså mange af de bedste. Er det det, du vil?

Hvis formålet er, at finde den bedste leverandør så er det altså åndssvagt ikke at forholde sig til virkeligheden, men i stedet for klamre sig til en holding der ikke har hold i virkeligheden.

Hvad vil du helst have: En god leverandør, med et dårligt website, eller opmvendt?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)