Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Latterlige faktureringsgebyrer...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Min udlejer mener nu at jeg skal betale 647 kr. i gebyr for at betale min husleje online. Okay.... Ingen højere?

Øøøhhh hvordan har du betalt tidligere? Cash?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:55

Større virksomheder har typisk gebyr på girokort for motivere folk til at få tilmeldt regningen til pbs, hvorved de sparer enorme summer i administration og for sene betalinger.

Omvendt har de dermed flere udgifter ved kunder der skal opkræves pr. post, og så er det vel naturligt at pålægge dem et gebyr frem for at straffe alle.

---

En gang imellem skal man ikke tænke på hvordan den samlede pris er sammensat, men bare betale hvad man har købt. Især hvis man ikke har læst det med småt og dermed kommer små "overraskelser". Du er jo blevet informeret om gebyrerne, eller hvad?

---

Eller man kan prøve at finde hoved og hale i en regning fra tdc-virksomheder på tv, internet og telefoni, hvor alt specificeret ud (selv i rettighedsafgifter), så du ikke bliver snydt.Smile

Regninger man ikke kan forstå er sku' meget være end gebyrer.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:36

Fashion-Seller:

Carsten Jacobsen:

Min udlejer mener nu at jeg skal betale 647 kr. i gebyr for at betale min husleje online. Okay.... Ingen højere?

Jeg har tidligere haft min bank konto nr. registreret hos dem, så de selv kunne trække huslejen, men det tilbyder de ikke længere. Så nu kan jeg betale online og betale dette gebyr, eller betale med check i deres postkasse. Ja, super god kundeservice Super Angry

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 07:30

Carsten Jacobsen:

Fashion-Seller:

Carsten Jacobsen:

Jeg har tidligere haft min bank konto nr. registreret hos dem, så de selv kunne trække huslejen, men det tilbyder de ikke længere. Så nu kan jeg betale online og betale dette gebyr, eller betale med check i deres postkasse. Ja, super god kundeservice Super Angry

Så havde jeg ansat en ungarbejder til at aflevere checken i deres postkasse Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 07:37

Ja. Og hader det. Læg det da ind i jeres pris hvis I tager et gebyr. Der står jo heller ikke "kassegebyr" på bonen i et supermarked :-)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:39

UPDATE:

Missede lige et ord, anyways - hvis det er på en faktura der ikke er betalt forsent - så baseret på produktet man køber, så vil jeg både sige ja og nej.

Man kan jo altid bruge et 'oprettelsesgebyr' som 'faktureringsgebyr'.

Sorry for teksten nedenfor Geeked

Som amino nogle gange siger "Uuups - noget gik galt!"

GAMMEL:

Jeg syntes det er OK med gebyrer, 35-50kr er ikke meget (Kommer self an på størrelsen af faktura) - men alligevel, at man skal sidde og rykke sine kunder for at få penge for et produkt tager tid, hvilket jeg syntes 35-50kr er helt OK.

Alternativt hvis man betaler forud og det er en ydelse, så kan man vel altid bare 'lukke' for tilgangen til produktet, det sekund de overskrider betalingsfristen, og det kan koste mere i sidste ende.

Hvis folk bare kunne betale deres regninger til tiden! :)

Husk også på, at personen der sender dig fakturaen har sikkert udgifter han skal betale også, så hvis du venter 3-4 dage med at betale en regning, så skal han måske vente 3-4 dage for at betale hans.

Og for han ikke kommer til det, så ligger han gebyrer på, som 'straf', men tja, et alternativ kunne jo være at stoppe kundens produkt hvis det er muligt

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 57
Fra  bubblemedia Skrevet kl. 09:45

SHIT :)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 57
Fra  bubblemedia Skrevet kl. 09:48

Helt enig og tak :) - kan godt følge dig lidt i forhold til det offentlige... ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:
Så havde jeg ansat en ungarbejder til at aflevere checken i deres postkasse Smile

Hah! Det ville se godt ud på et CV:

Huslejecheckpostkasseleverandør på deltid.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)