Er det bare mig, eller er der et eller andet helt galt med virksomheder, der smider et faktureringsgebyr på fx 35 eller 50 kr. oveni deres regning? Har sågar oplevet det på fakturering, hvor der betales forud for en ydelse, men generelt set synes jeg bare det er forkert... Kan kun forstå det, hvis man insisterer på at modtage den pr. brev, men når al andet dialog er foregået pr. mail, hvorfor så ikke også automatisk sende faktura den vej! Mener man er forpligtet til, at holde sine egne omkostninger nede på ting som ikke skaber værdi for kunden - derudover er det jo bare i sig selv dumt at bruge krudt på og samtidig er det ikke særligt GRØNT at sende breve ud... Måske er det fra det offentliges side, noget man gør for at holde Post Danmark i live ;) Nå, lige et surt opstod, men er det bare mig? God dag |
Hej Daniel
Nej - det er bestemt ikke bare dig.
Jeg har det helt på samme måde, og hvis jeg overhovedet har et alternativ skifter jeg en sådan leverandør ud.
Desværre er det tidens trend at man oplyser een pris, og så tilføjer en lang række småting som de fleste kunder så accepterer. Desværre.
For det kan da ikke være meningen af man skal betale ekstra oven i prisen - blot for at betale sin regning, og da slet ikke når leverandøren ikke har et billigere alternativ.
Venter bare på at nogen organiserer en protest bevægelse ;o)
Fortsat god dag - trods alt ;o)
Mvh
Niels