Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg gode og billige billedrammer med mængderabat(helst i København)?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at starte en webshop, som sælger indrammet grafisk kunst. Jeg leder derfor efter nogle stilrene rammer, både i sort og træfinér(primært A4 og A3). Kender I nogle, der kan give et godt tilbud? Allerhelst skal forhandleren være i Københavnsområdet, men jeg tager gerne imod andre tips.

Mvh

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:58

Hej Køb en morså skære maskin og de lister der skal bruges lager før de mest solgte lister til rammerne, så har du styr på din butik og sparer rigtigt mange penge, tænk på de danske udgifter bare til Transport mellem produktions stederne.

Hilsen

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 09:10

Michael: Du skal bruge både en listeklipper (f.eks. Morsø som nævnt) og en V-klamme rammesamler til at samle listerne. Sidstnævnte ligger i ca. 30-35.000 hvis man skal have en, der kan bruges til mere end et par få rammer.

Hvis det er kunst, så bør der også være passepartout foran og bagpap bagved printet. Så det kræver en passepartout-skærer.

Derudover bør der også være frontglas. Og en webshop kan ikke bruge alm. glas, da det bliver ødelagt i forsendelsen i A3 størrelse. Så man skal også have værktøj til at skære Plexiglas.

Alt i alt, så er det et halv-stort setup, hvis man selv vil lave sine rammer. Og sammenholdt med prisen på rammer, så skal der temmelig mange styk til før det kan tilbagebetale investeringen.

Sara: Du er velkommen til tage et kik på vores rammer, PhoRite serien er specifikt beregnet til kunsttrykindramning:

http://www.hennetec.dk/fr/phorite-billedrammer-da.php

Til kunsttryk bør man desuden have passepartout mellem frontglasset og selve trykket:

http://www.hennetec.dk/pp/passepartout-da.php

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)