Hej, Jeg har afsat 2000 kr pr måned til Facebook-annoncering Mål for 2013: Flere kvalitative likes Er det en god ide at annoncere efter målgruppen og forsøge at få likes den vej? HVordan vil I eksperter gribe det an? Mvh Ann
|
ER ikke ekspert indenfor noget område ;-)
Men jeg kan da sige mit råd :)
:
Når du opretter annoncer på facebook, kan d vælge målgruppe, altså de folk der har noget om HESTE i deres "like" osv, kan du vælge at target, hvis du altså sælger heste foder. (hvis det giver mening :))
Så, for at du får gode og meningsfulde likes, skal du sætte din annonce rigtigt op og bruge en god tekst.
Hvis du "bare" vil have en masse tilfældige likes (hvilket du kunne vælge at gøre i 1-2måneder for at siden virker mere "nyttig" for de vigtige "likers") - Så skal du sørge for at din klik pris ikke er for høj, også target en bred målgruppe, så får du mange likes hurtigere og efterfølgende gør du så ^^ step et, hvor du laver target på din målgrupper, også betaler du måske lidt mere for likes/kliks, men så får du nogle gode likes samt en masse "spredte" likes som gør din side mere kendt.
Mit bud/råd :)
Mvh Chris