Hej Allesammen Jeg har brug for en god SMTP server som ikke vrøvler hos Hotmail.com. |
Hej Cars4Ever
Måske en løsning fra Ebrev var en mulighed?
Hej Allesammen Jeg har brug for en god SMTP server som ikke vrøvler hos Hotmail.com. |
Hej Cars4Ever Måske en løsning fra Ebrev var en mulighed? |
Det er faktisk et af de 2 firmaer som jeg har planlagt at ringe til idag. Det er fordi vi kører nogle ting hvor der skal hentes noget fra vores server til customization og det er jeg ikke sikker på kan klares fra deres. |
Vi leverer en SMTP server med i købet hos os http://www.vizion.dk Opretter dig gerne til test så du kan se om det fungerer.
|
Hej Vizion Du må meget gerne oprette en test, så kan du sende mig en PM med det, så kan jeg lige få det testet her senere på dagen eller i wkeenden. Jeg skal nok sige til når det bliver aktuelt. Men du skal jo lige vide at vi udsender nyhedsbrev 2 gange om måneden til omkring 13.000 tilmeldte. Er det stadig almindelige pris? Vi udsender som regel sent om aftenen, efter 23. Så jeg ved ikke om det er et problem. |
Hej Jeg tror jeg kan lave en god og billig løsning til dig. Mit system sender til mere end dobbelt så mange hotmail brugere for en kunde, og så vidt jeg ved ryger mails ikke i uønsket. Jeg vil gerne sætte en testkonto op til dig. Så kan du teste selv. Det kan dog først blive om en uges tid. Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at sende mig en personlig besked. Hvis der skal laves forskellig tilpasning og integration er det sandsynligvis ikke noget problem. Mvh Jan |
Det behøver ikke direkte at have noget med SMTP server valg at gøre. Jeg har hos flere kunder været ude for at Hotmail sorterede emails til unwanted (spam) listen, hvorimod det samme mailer script fra andre webhoteller gik fint igennem. Efter en del graven fandt jeg så frem til at det har noget at gøre med hvilke headers der afsendes i forhold til den ejer der sender dem afsted fra systemet. Nu ved jeg ikke hvordan jeres system fungere, men ved at ændre i headeren (hvis i f.eks. "spoofer" afsenderen i forhold til den reele afsender kan mailen meget vel ryge i unwanted) kan i forbedre jeres modtagelse hos hotmail, gmail m.v. Hvis ikke jeres afsender konto reflektere den reele afsender på systemet så prøv at ændre det og lav en test. Edit: Ovenstående hænger sammen med udbydernes stadige jagt på spam og spammere og derfor har nogle af dem indført en del flere restriktioner end de havde førhen. |