Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger samarbejdspartner i reklame/marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne annoncere på forskellige hjemmesider i Danmark.
Hvis du har en hjemmeside med en eller flere socialmedia, er dine kunder mellem 30 – 65, hvis du tilbyder dem: kosmetik produkter, massager, helseprodukter, astma, rejser, bedre livskvalitet.

Med venlig hilsen

Krisztian 

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 21:18

Hej Krisztian

Jeg er lige nu ved at lave en kampagne til vores egne kunder, hvor vi giver dem en belønning for at henvise nye kunder til os.

Hvis vi kunne finde en form for 'value pack' af jeres produkter (f.eks værdi kr 1000,-) så kunne et samarbejde sagtens være interessant for os.

Prøv evt at kontakte mig i morgen eller tirsdag.

Mvh

Niels

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:28

Hej

Tak for dit svar.
Kan du fortale lidt om jer og jeres kunder og jeres kampagne?
Du kan sende en PM.

På forhånd tak.

Krisztian 

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 21:35

Hej Krisztian

Kunderne er meget spredte på brancher - se vores kundeliste på www.ekontoret.dk. 

Lige nu er jeg ved at lave en kampagne hvor vi giver vores eksisterende kunde base 1000 kr for at henvise os til en nu bogføringskunde.

Men det er i form af at vi krediterer dem 1000 kr på deres kommende faktura.

Jeg vil imidlertid gerne have et par alternativer - som er af mere privat karakter. Her er jeg i dialog med et hotel om en overnatning eller gavekort.

Hvis i er ude med et opstartstilbud kunne det jo være i form at en special pakke, som jeg f.eks betaler kr 1000,- for, men som har en værdig af f.eks 1.999,- eller lignende. Så kunden måske kan glæde lillemor med en pakke/belønning som har større 'følelsesmæssig/oplevelses-mæssig' værdi end at blive krediteret 1000,- kr på den kommende faktura.

U C?

Mvh

Niels

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:25

Flere tilbud? Cake

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)