Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 årig vover sig ud i egen Webshop - Kan du give feedback?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg sidder og er meget tæt på at lancere mit nye projekt, men eftersom jeg har brugt tonsvis af timer på siden har jeg simpelthen stirret mig blind på fejl og mangler.

Virksomheden som jeg er ved at lancerer hedder CleanFace og er en alternativ ansigtsplejende-webshop med et målrettet varesortiment, som naturligvis omhandler ansigtspleje – nærmere bestemt  forebyggelse af hudproblemer. Kundeunderlaget er rimelig bredt og jeg vil gerne ramme de personer i alderen 12-60 år, der enten lider af hudproblemer eller gerne vil forbygge et evt. hudproblem opstår.

Jeg ønsker, at CleanFace i kundernes bevidsthed,  fremstår som en webshop med et dybt sortiment, et kvalitetssortiment som er højere end hos konkurrenterne samt en stor faglig rådgivning på alle produkter.

Profilmålsætningen vil derfor være, at CleanFace’s sortiment skal udstråle kvalitet gennem udvalgte og meget populære produkter samt kvalitetsmærkevarer. CleanFace skal have et stort varekendskab samt have et godt overblik i at rådgive kunderne individuelt og dermed give en professionel betjening i alle situationer.

Jeg ønsker som omverdens mål at CleanFace.dk, over for omgivelserne, at fremstå som en seriøst og en meget ærlig webshop. Gennem benyttelsen af promotion aktiviteter ønsker CleanFace at fremstå som en butik som hele tiden er på forkant med kundernes ønsker og behov.

CVR nummeret er hoppet ind af døren, det samme er Dankort- samt Internationalekort-aftalen fra NETS.
Det eneste jeg mangler er mine sidste varer fra mine leverandører.

Jeg vover nu ud i at spørge jer erfarende Amino’er til råds om hvad jeg kan lave bedre på min side. Jeg vil meget gerne have at siden fremstår som en seriøs og imødekommende hjemmeside, men som sagt efter jeg har brugt et hav af timer på den, kan jeg ikke rigtig finde ud af om det går den rigtige vej – jeg håber dermed I vil bruge 5 minutter på at kigge på siden, og fortælle lidt om jeres førstehåndsindtryk og de umiddelbare mangler der nu end er. 

• Hvad er godt?
  • Hvad er knapt så godt?

Derudover, hvis der er nogle som ligger inde med nogle produkter, der vil passe godt ind på siden vil jeg meget gerne høre fra dem, og et evt. længere varigt samarbejde kan træde i kræft i så fald begge partere bliver enige om aftalen. 

Mvh.
Oliver Gorju

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:24

Oliver Gorju:
Hvad er knapt så godt?

Først og fremmest tillykke med din shop og tilrettede template, det ser godt ud.

Personlig ville jeg vælge at bruge udtrykket "Sundere" frem for "Sund" - da det måske på nogen kan virke lidt anstødende. Og det med at kunne opnå en perfekt ud er også lige et forherligende udtryk jeg faldt over, for hvad er en perfekt hud?

Du virker dedikeret og ambitiøs og derfor skal du nok kunne nå et godt stykke vej hvis du sørger for at tilegne dig viden undervejs på din rejse ud i kosmetikkens forunderlige verden.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med sitet og shoppen. 

Rigtig fedt design og opbygning. Det virker meget troværdigt og overbevisende. 

På startsiden/forsiden har du fire produkter, hvor indkøbskurvenen "danser" en smule i forhold til hinanden, måske dette kunne rettes. Desuden er der noget linket til 

SHILLS - Super.... 

Personligt, vil jeg ændrer indkøbskurven tii et billede frem for bare tekst, og slette teksten under med "tom". 

Ydermere kunne du overveje en fane "OM OS" eller en anden form for firmaprofil.. 

Men langt hen ad vejen er der tale om små ændringer, du er rigtig godt på vej med projektet. 

Held og lykke herfra. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

BusinessMaroc:

Oliver Gorju:
Hvad er knapt så godt?

Først og fremmest tillykke med din shop og tilrettede template, det ser godt ud.

Personlig ville jeg vælge at bruge udtrykket "Sundere" frem for "Sund" - da det måske på nogen kan virke lidt anstødende. Og det med at kunne opnå en perfekt ud er også lige et forherligende udtryk jeg faldt over, for hvad er en perfekt hud?

Du virker dedikeret og ambitiøs og derfor skal du nok kunne nå et godt stykke vej hvis du sørger for at tilegne dig viden undervejs på din rejse ud i kosmetikkens forunderlige verden.

Tak for tilbagemelding.
Jeg kan godt følge dig i at det måske burde være "Sundere" frem for "Sund" - den vil jeg tage til eftertanke.
Mht. hvad der er en perfekt hud, mener jeg at det er individuelt fra person til person hvor vidt de har opnået det resultat som de havde sat - og dermed har jeg valgt at bruge "Perfekt hud".

Mvh.
Oliver Gorju

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I like it!

Ser godt ud, men synes, hvis det er muligt, at du skal sætte tempoet for dine slides bare en lille smule ned. Det gik i hvert fald lidt for hurtigt for mig.

Ellers clean, professional look!

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:55

Jeg synes den kører lidt tungt siden, og da jeg testede den på pingdom.tools, have den en loadtid på lige knap 5 sekunder.

Jeg ville nok finde nogen, som kunne forbedre det, hvis du ikke selv har mulighed for det. Måske er din host ikke så god til Prestashop.

Ellers er siden meget pænSmile

mvh

Simon

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 23:06

Rigtig flot webshop du har sat op.  Der er ikke meget at udsætte på den.  Dog har jeg fundet nogle enkelt ting.

Savner tekst under ”Om os”, og en uddybbning af hvad ”prisgaranti” er og dækker over.  Altså hvad skal der til for den er opfyldt?

Der er alt for meget fart på din slider.

Du har spar 20% på  forsiden, men varen der linkes til er ikke nedsat (som jeg ser det når jeg klikker ind på den).

Så har man mulighed for skifte til svensksprog. Det skal du fjerne, undset om det skal bruges eller ej. Lige nu gør det intet godt for din shop. Slet ikke i forhold til søgemaskiner.  

Bortset for det har jeg ikke fundet noget, og du kan være stolt og tilfreds med dit arbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Christian Dalsgaard:

Tillykke med sitet og shoppen. 

Rigtig fedt design og opbygning. Det virker meget troværdigt og overbevisende. 

På startsiden/forsiden har du fire produkter, hvor indkøbskurvenen "danser" en smule i forhold til hinanden, måske dette kunne rettes. Desuden er der noget linket til 

SHILLS - Super...

Personligt, vil jeg ændrer indkøbskurven tii et billede frem for bare tekst, og slette teksten under med "tom". 

Ydermere kunne du overveje en fane "OM OS" eller en anden form for firmaprofil.. 

Men langt hen ad vejen er der tale om små ændringer, du er rigtig godt på vej med projektet. 

Held og lykke herfra. 

C.Dalsgaard. 

Hej Christian.

Først og fremmest tusinde tak for de rosende ord!
Jeg har hermed rettet at de produktbilleder dansede lidt - jeg forstår ikke lige den med linket - gider du uddybe det lidt?

Jeg er i fuld gang med at prøve at se om jeg kan få en indkøbskurv til at ligge der i stedet for teksten, derudover kommer en "Om Os"-tab, også snart på sin plads!
Endnu engang, tak for feedbacken.

Mvh.
Oliver Gorju 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38

Twooz:

I like it!

Ser godt ud, men synes, hvis det er muligt, at du skal sætte tempoet for dine slides bare en lille smule ned. Det gik i hvert fald lidt for hurtigt for mig.

Ellers clean, professional look!

Hej Twooz.

Jeg er glad for du kan lide det, jeg sætter tempoet ned på mine slides, så man har en chance for at nå at læse det der rent faktisk står - tusinde tak.

Hav en god dag.

Mvh.
Oliver Gorju

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

SHILLS - SUPER... produktet på forsiden kan ikke tilføjes til kurven. Det mente jeg med linket. 

Ellers har du rettet alle de andre ting, synes det spiller meget godt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)