Hej Amino. Jeg sidder og er meget tæt på at lancere mit nye projekt, men eftersom jeg har brugt tonsvis af timer på siden har jeg simpelthen stirret mig blind på fejl og mangler. Virksomheden som jeg er ved at lancerer hedder CleanFace og er en alternativ ansigtsplejende-webshop med et målrettet varesortiment, som naturligvis omhandler ansigtspleje – nærmere bestemt forebyggelse af hudproblemer. Kundeunderlaget er rimelig bredt og jeg vil gerne ramme de personer i alderen 12-60 år, der enten lider af hudproblemer eller gerne vil forbygge et evt. hudproblem opstår. Jeg ønsker, at CleanFace i kundernes bevidsthed, fremstår som en webshop med et dybt sortiment, et kvalitetssortiment som er højere end hos konkurrenterne samt en stor faglig rådgivning på alle produkter.
Jeg ønsker som omverdens mål at CleanFace.dk, over for omgivelserne, at fremstå som en seriøst og en meget ærlig webshop. Gennem benyttelsen af promotion aktiviteter ønsker CleanFace at fremstå som en butik som hele tiden er på forkant med kundernes ønsker og behov. CVR nummeret er hoppet ind af døren, det samme er Dankort- samt Internationalekort-aftalen fra NETS. Jeg vover nu ud i at spørge jer erfarende Amino’er til råds om hvad jeg kan lave bedre på min side. Jeg vil meget gerne have at siden fremstår som en seriøs og imødekommende hjemmeside, men som sagt efter jeg har brugt et hav af timer på den, kan jeg ikke rigtig finde ud af om det går den rigtige vej – jeg håber dermed I vil bruge 5 minutter på at kigge på siden, og fortælle lidt om jeres førstehåndsindtryk og de umiddelbare mangler der nu end er.
Derudover, hvis der er nogle som ligger inde med nogle produkter, der vil passe godt ind på siden vil jeg meget gerne høre fra dem, og et evt. længere varigt samarbejde kan træde i kræft i så fald begge partere bliver enige om aftalen.
|
Oliver Gorju:Hvad er knapt så godt?
Først og fremmest tillykke med din shop og tilrettede template, det ser godt ud.
Personlig ville jeg vælge at bruge udtrykket "Sundere" frem for "Sund" - da det måske på nogen kan virke lidt anstødende. Og det med at kunne opnå en perfekt ud er også lige et forherligende udtryk jeg faldt over, for hvad er en perfekt hud?
Du virker dedikeret og ambitiøs og derfor skal du nok kunne nå et godt stykke vej hvis du sørger for at tilegne dig viden undervejs på din rejse ud i kosmetikkens forunderlige verden.