Nej overhovedet ikke, det lille hvide hak irriterer også mig grænseløst, er bare stadig ikke kommet på en god løsning til hvordan man ville kunne gøre headeren mere stilfuld :)
Du skal bare ændre CSS'en, så du kan få menuen, til at fylde hullet ud.
I .header2
ved
padding: 6px 20px 6px 20px;
skal du ændre til padding: 6px 30px 6px 30px;
Dbh Mads
Jeg er nu godt klar over hvordan jeg ændrer det, men tror bare ikke at det vil se bedre ud ved at farven går helt ud til kanterne, jeg tror hele headeren/kategori-baren skal redesignes :)
Ved ikke om det er nemt før, fik ikke lige læst alle besvarelserne
Dog er baggrundsbilledet ret pixeleret, som ses tydeligt i højre side (Bold-siden)
Og de 3 bokse i bunden med bl.a "Facebook" bør alle være centret (top og bund), samme skriftstørrelse - samt overskriften med store bogstaver, og ikke som nu hvor den ene er med små bogstaver :-)
Jeg ville nok også lave en lidt større margin, hvis jeg var dig. Dit indhold er forholdsvis meget tæt på kanten på mange af dine sider.
Nu ved jeg ikke noget om bolde, men ang. din menu, synes jeg som forbruger det er svært lige at vide hvad jeg skal kigge efter med "Størrelse 5" eller "Størrelse 6", man burde vel kunne forklare det på en anden måde? Cm, diameter eller lign.? - Se bort for dette hvis det rent faktisk er sådan i kommunikere omkring bolde!
Udover det vil jeg sige, at jeg synes din webshop ser rigtig troværdig ud, hvilket er vigtigt for mig når jeg handler på nettet :-)
Jeg er nu godt klar over hvordan jeg ændrer det, men tror bare ikke at det vil se bedre ud ved at farven går helt ud til kanterne, jeg tror hele headeren/kategori-baren skal redesignes :)
Fair nok, men jeg synes nu headeren er fin nok, udover den der kant :)
Ved ikke om det er nemt før, fik ikke lige læst alle besvarelserne
Dog er baggrundsbilledet ret pixeleret, som ses tydeligt i højre side (Bold-siden)
Og de 3 bokse i bunden med bl.a "Facebook" bør alle være centret (top og bund), samme skriftstørrelse - samt overskriften med store bogstaver, og ikke som nu hvor den ene er med små bogstaver :-)
Jeg ville nok også lave en lidt større margin, hvis jeg var dig. Dit indhold er forholdsvis meget tæt på kanten på mange af dine sider.
Nu ved jeg ikke noget om bolde, men ang. din menu, synes jeg som forbruger det er svært lige at vide hvad jeg skal kigge efter med "Størrelse 5" eller "Størrelse 6", man burde vel kunne forklare det på en anden måde? Cm, diameter eller lign.? - Se bort for dette hvis det rent faktisk er sådan i kommunikere omkring bolde!
Udover det vil jeg sige, at jeg synes din webshop ser rigtig troværdig ud, hvilket er vigtigt for mig når jeg handler på nettet :-)
Held og lykke
Venlig hilsen Louise
Rigtig god feedback! Havde faktisk slet ikke set at baggrundsbilledet var pixeleret, det må jeg lige kigge nærmere på. De 3 bokse som du nævner, er nogen jeg selv har bikset sammen i photoshop, og som du kan se, er jeg ikke den store ekspert. Jeg er har derfor lige hyret en grafiker til at lave nogle nye :)
Marginen vil jeg lige eksperimentere lidt med så.
De forskellige størrelsesmål, er normalvis sådan man afgør hvilken størrelse bolden er, men kan da godt være at man skal lave nogle lidt mere brugervenlige overskrifter, som rammer den brede befolkning. F.eks. Barn, Ung, Professionel e.l.
Vi burde forresten have indkøbt beachvolleyballs indenfor en måneds tid, det står som en af de højeste prioriteter på min liste, da jeg selv går til volleyball i fritiden :)