Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon på løbebåndet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der der nogen der har erfaring med at montere fx en telefon eller en iPad på løbebåndet eller motionscyklen i fitnesscenteret og så se video, udsendelser eller andet mens man træner? 

Nogen der har en idé om hvilke accessory der skal til for at klare denne lille opgave?? :)

Ideer til hvad man skal se vil også være meget velkomment Smile

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg vil gerne lige slå et slag for at droppe motionscykel eller løbebånd og så lade sig underholde af den dejlige danske natur - se på udsigten, mærke vinden i ansigtet og smile til folk på sin vej.

Dette slår 1000% sikkert alle former for audio/visuelt udstyr, som du kan montere på stationære maskiner.

Det var sikkert ikke det svar du ønskede, men tro mig - når du først har løbet eller cyklet ude i naturen, så får du svært ved at vende tilbage til maskinerne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indput, men det er så uendeligt kedeligt og formålsløst at løbe eller cykle uden et formål. Det kan jeg bare ikke.... Jeg er faktisk bedst til noget som spinning hvor man kører på hold og motiverer hinanden, men det har jeg ikke tid til.

Jeg skal også ud og løbe i naturen, men på et løbebånd er det ret nemt at holde øje med fremskridt etc. 

Kan jeg sætte et eller andet underholdende på min iPad, så keder jeg mig måske ikke lige så meget..... kan du følge mig?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)