Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Outlook.com "The Shit" ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har længe gerne villet have en form for hostet mail service. Der er forskellige løsninger, men mit problem er at jeg har vel 10 forskellige mails på 5 forskeellige domæner. jeg har behov for at kunne modtage og sende mails fra samtlige konti så de løsninger jeg hidtil har set har været for dyre.

Nu har jeg læst lidt om outlook.com og umiddelbart ser det ud til at løse mine problemer.

Er der nogen der har erfaring med det? Er det korrekt at jeg kan samlet flere mail konti fra flere domæner her?

Mvh

Morten

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:21

Hej

Kan anbefale Google Apps til dette formål :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:25

Arlo:

Hej

Kan anbefale Google Apps til dette formål :-)

Så mener du vel gmail?

Det kan jeg ikke finde ud af at sætte op. Og er der ikke også noget om at når man svarer, så bliver det som udgangspunkt altid sendt fra 1 mail-konto? Det burde gerne være så at hvis jeg modtager en mail til morten@xxx.dk så bliver der også svaret fra morten@xxx.dk og ikke morten@yyy.dk 

... eller er apps noget andet?

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:06

Hej

Jeg bruger selv Google apps hos hdmi kabel, og jeg svarer fra 5-10 mail adresser, og google apps  gør det hele automatisk - og den svar automatisk til den email du har skrevet til, men du har mulighed for at indstille det hele selv.

Kan klart anbefale Google Apps! 

Du kan læse mere her : http://www.google.dk/intl/da/enterprise/apps/business/

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:48

jeg bruger Mozilla Thunderbird på pc.... bruger du android tlf kan jeg også varmt anbefale AquaMail den kan også håndtere alle dine forskellige mail adresser ... køb pro versionen den er pengene værd Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Jeg er skiftet fra Google Apps til Outlook.com, primært ud fra datadelingsbetragtninger. Jeg ønsker i bund og grund ikke, at Google skaber omsætning på baggrund af viden om, hvad der står i mine mailkoresspondancer, og slet ikke dem af dem, der har forretningsmæsig karaktér.

Der skulle ikke være noget til vejen for, at du oprettede flere konti på Outlook.com. Og du kan også sætte videresending op, så alle mails lander i en konto.

Der er dog to minusser ved Outlook.com. 1) Ingen IMAP-understøttelse endnu. 2) Hvis man bladrer frem mellem mailboksvisning og enkelte mails husker Outlook ikke, hvis man fx har markeret visse mails med 'delete'. Det er lidt irriterende.

Hvis du sætter datasikkerhed højt, så kan ingen af tjenesterne anbefales. Så skal du får din egen hostede mailserver & Island er det land i verden, der har den mest restriktive lovgivning. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)