Hej Aminoer. Lad mig lige understrege at jeg er relativt ny bruger herinde og dette er mit første indlæg. Jeg tager gerne ris&ros hvis der er noget jeg har overset inden jeg spørger her. Mit spørgsmål lyder således: Jeg ønsker at oprette et blogbaseret website med mulighed for upload af billeder samt mere eller mindre detaljerede brugerprofiler. Jeg finder det enormt vigtigt at siden fremstår præsentabel og indbydende, samtidig med at jeg ønsker at navigation og brugergrænseflade skal ligge på lethedsgraden facebook niveau(eventuelt integration senere hen) Brand og logo er ikke så vigtigt lige nu. Er der nogen der har tips, tricks, erfaring, idéer, mulige firmaer, freelancere og lignende der kan hjælpe/vejlede/lave et sådant projekt? Og nogen der har begreb om hvad det koster at have og holde et sådant website, det skal være driftsikkert og til at holde. Jeg er klar over at det jeg beder om ikke er gratis, men jeg er også villig i at lægge den rette mængde valuta såfremt det endelige produkt stemmer overens med det jeg har i hovedet. Ser frem til at høre fra jer! Kristian Ølholm |
Du er velkommen til at få nogen gratis hjemmeside tips med fra www.Opbygning.dk - Her deler jeg egen erfaring omkring opbygning af hjemmesider.