Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense, køb bogen med Amino-rabat

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 15 person

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så man skal betale 2.500kr for at få hvad?..

Det ligner (no offence) sådan et af de der scam sider på nettet (ofte engelsk) også køber man EKSKLUSIV adgang uden det faktisk er så eksklusivt som lovet.

Hvorfor skulle du dele sådan en guldgruppe, den tanke slår altid mig..




Gør mig gerne klogere og fortæl mig hvorfor jeg skulle overveje at købe dit tilbud :)!

 vh

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker så tjener Mohammed en helvedes masse penge via. de sociale medier og adsence? Tager jeg helt fejl?

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.. Jeg kender den tanke.. Jeg sælger egentlig metoden fordi jeg mangler hurtige penge.. Du kender måske selv AdSense, de tager så lang tid om at udbetale, eller ville jeg da ikke dele metoden.

Dbh

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Så vidt jeg husker så tjener Mohammed en helvedes masse penge via. de sociale medier og adsence? Tager jeg helt fejl?

Er det ironisk ment eller..?

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Er det ironisk ment eller..?

Faktisk ikke.. :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 20:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mohammed Al-Noury:
Jeg sælger egentlig metoden fordi jeg mangler hurtige penge.

Hurtigere penge??

Er de ikke tjent hurtigere ind pr. dag med dit adsende, frem for at skulle skrive en hel e-bog, lave reklame for den, design og alt det ,blot for 2.500?? Blot en tanke..

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forskellige projekter kørende og mangler en del, har allerede brugt pengene fra februar måned. Venter nu på pengene fra marts måned som bør udbetales om 4-5 dage. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 21:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:

Hej Christoffer.. Jeg kender den tanke.. Jeg sælger egentlig metoden fordi jeg mangler hurtige penge.. Du kender måske selv AdSense, de tager så lang tid om at udbetale, eller ville jeg da ikke dele metoden.

Dbh



Det var skam heller ikke for at ødelægge dit tilbud her, men jeg bliver bare ekstremt nysgerrig og tænkende når jeg ser reklamer og hjemmesider som din her.

Det virker alt for godt til at være sandt.. Hvorfor skulle du mangle hurtige penge hvis du kan tjene 1.500kr pr dag pr adsense side?  :-)
- Der findes et hav af de tilbud som er falske, så tror ikke du kommer særlig langt med den flyer ting du har lavet der, undskyld, men det ikke pålideligt :)

Hvis du derimod lavede lidt smart markedsføring på den og gav X antal mennesker (eventuelt herinde fra) en gratis udgave og lod dem "anmelde" dele erfaringer eller sådan noget, så ville folk stole på det.

Tillid skal man gøre sig fortjent til, og det gør man ikke ved at smide en flyer sammen og sige man kan lave 1.500 pr side pr dag - (Uden at lade folk se lidt i regnskaber e.lign hvad ved jeg :) )


Bare mine tanker Mohammed, du må hellere end gerne gøre mig klogere :)!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kan man overhoved lave en konto på AdSense nå man er 14 år gammel Mohammed? Og hvis du har så let ved at lave 20.000 kroner om måneden, hvorfor laver du så ikke 100.000 kroner eller 200.000 kroner og beholder metoden for dig selv?

Du mangler hurtige penge? Hvorfor dokumenterer du ikke bare overfor dine forældre at du tjener 20.000 om måneden men at der er 1-2 måneder udbetalingstid. Så kan de vel godt låne dig. Og hvad skal man egentlig bruge hurtige penge til som 14 årig?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)