Hvordan finder jeg leverandør af el-tandbørster ?
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Kenneth D
Skrevet
20-04-2013 kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kære med Amino `er.
Jeg står og skal bruge en leverandør af el-tandbørster, men har ikke umildbart tiden til at rejse til f.eks. Kina.
Hvor starter jeg evt. henne?
Svar
Tilmeldt 16. Aug 11
Kristian
Skrevet
20-04-2013 kl. 19:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Flemming
Skrevet
21-04-2013 kl. 00:54
Svar
Hmm,
Tror du el-tandbørster bliver solgt på prisen?
Der findes 3 ekstremt velrenommerede firmaer på det danske marked , der sælger el-tandbørster: Oral B, Phillips og newcomeren Colgate. Disse har mega budgetter i røven og de sidder tungt på markedet. Der sælges faktisk ikke andre end deres apparater på det danske marked.
Danskerne går meget op i, at de er anbefalet af tandlæger og klinisk testet og alt muligt, men dette finder du nok ud af....
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
21-04-2013 kl. 01:55
Svar
Hej Kenneth
Du kan sende en email til mm@mooreinvest.dk med din forspørgsel, husk at inkludere oplysninger om din købekraft, så kan jeg bede en af vores agenter om at indhente lidt priser til dig.
Svar
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Kenneth D
Skrevet
25-04-2013 kl. 12:44
Svar
Det er kun børsterne, eller hovederne om man vil som jeg prøver at finde en leverandør af?
Svar
Tilmeldt 17. Jan 13
Hej Kenneth
Jeg kan godt hjælpe dig frem til en producent i Kina eller Indien. Skriv gerne lidt flere informationer omkring din ide til mig på mads@bricpro.com.
Svar
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Kenneth D
Skrevet
11-05-2013 kl. 12:25
Svar
Jeg skulle måske have uspecificeret lidt mere at det er selve børste-hovederne jeg søger, ikke selve maskinen!
Svar
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 12
Hejsa,
Prøv evt. http://www.aliexpress.com istedet for alibaba, da aliexpress er som regel mindre partier og ofte tilbydes der fri fragt! God vind!
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Jeg skulle måske have uspecificeret lidt mere at det er selve børste-hovederne jeg søger, ikke selve maskinen!
Jeg ville undersøge deres patent :-) Ligesom hvis du prøver at lave et barberblad, der passer til Gillette, så bliver det en dyr fornøjelse.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-05-2013 kl. 21:48
Svar
Yes - intet problem - du skriver bare..
Svar