Tillykke til folkene bag Couple-up.dk der fik suveræn fin omtale i radioavisen i morges..... |
Kan det passe at URBAN også havde en 1/4 side med billede og det hele! Godt gået.
Tillykke til folkene bag Couple-up.dk der fik suveræn fin omtale i radioavisen i morges..... |
Kan det passe at URBAN også havde en 1/4 side med billede og det hele! Godt gået. |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Ja det er rigtigt. Radioavisen citerede Urban. Kanon! |
Hej, ...og tak. Min kæreste og jeg er de heldige, der har fået en masse gratis omtale efter at vi har startet Coupleup.dk. Vi gik i "luften" tirsdag i denne uge og starten er gået over al forventning. Vi er allerede blevet nævnt på P3, Radio 100FM, The Voice, har været i URBAN med billede, en lille notits i MetroExpress og vi har netop været til diskussion i fredagspanelet i "Go' Aften Danmark" på TV2. Det sidste er noget der virkelig har kunne mærkes. Sidder lige og følger statistikken - antallet af online besøgende er steget til 15 gange så mange! Vi er selvfølgelig jublende lykkelige for al den omtale, for vi ville aldrig kunne betale for så meget reklame. Havde aldrig turde tror på, at så mange ville tale med os om vores koncept, men vi har brugt en del tid på pressemeddelelser og den slags, hvilket jeg åbentlyst kun kan opfordre alle andre iværksættere til også at gøre.
Mange hilsner Stefan Jensen |