Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorat til Ironman aug. 2014.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Mit navn er Mark Andersen, jeg er 21 år og læser til finansøkonom, jeg bor i Aalborg i en lille 2 værelses lejlighed. I min fritid spiller jeg divisions håndbold i Hjallerup hvor jeg også har trænet en gruppe u16 drenge. 

Sidste sommer gennemførte jeg en 1/4 ironman med 2 måneder træning i tiden 2.55, hvilket jeg personlig var stolt over, da mit mål var 3 timer. Men lige siden har jeg kun haft et mål i tankerne, at klare en ironman på 10 timer, hvilket cirka vil være en top 10 placering i aldersgruppen 18-24. Så derfor har jeg besluttet at droppe alt håndbold for at kunne gå 100% ind i mit projekt.

Men jeg står og mangler nogle sponsorere. Så det jeg kan tilbyde her:

Træner 4-6 gange om ugen i og omkring Aalborg/Frederikshavn. = 12-25 timer om ugen.

Jeg kan tilbyde tryk på diverse tøj og tasker. og muligvis laver jeg en dagbog i Facebook, som folk så kan følge med i.

Jeg søger hjælp til:

Økonomiske støtte pr måned/år

Støtte til nyt udstyr

Få dækket omkostningerne til løb gennem året.

Dækket udgifterne til selve Ironman 18 aug. 2014 

På forhånd tak.

Mark Andersen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Jeg tror, at du vil få svært ved at finde en sponsor i disse tider. Selv Andreas Bube, der er blandt de bedste på 800m distancen i Europa kan ikke finde en sponsor.

Hvorfor skal en virksomhed vælge at sponsorere lige netop dig? Du skal gøre dig interessant for virksomhederne. Der findes jo rigtig mange, der træner til en Ironman...

Jeg synes, at det du søger støtte til kontra, hvad du kan tilbyde hænger slet ikke sammen. Hvis du havde haft en stor Facebook fanside, en blog, hvor mange følger dig, et nyhedsbrev med mange modtagere ville det være noget andet.

Dem der ikke har forstand på Ironman har ingen anelse om, hvor meget økonomisk støtte du søger. Fortæl noget mere om, hvad udstyr koster og hvor ofte det skal udskiftes. Skal du have gratis flybiletter, hotel overnatninger etc.? Snakker vi 100.000 + pr. år for at få tryk på tøj og tasker, som bruges 4-6 gange om ugen i Aalborg/Frederikshavn?

Træner du til et lokalt Ironman i Aalborg eller til verdensmesterskaberne? Træner du alene, eller træner du i en stor klub, hvor mange mennesker ser dit tøj/tasker?

Der er jo også en risiko for, at du bliver skadet, så du ikke kan træne. Derved får virksomheden ikke noget ud af det.

Hvis du sætter dit ambitionsniveau lidt ned i forhold til, hvad en sponsor skal bidrage med, så kan du være heldig. Start med at søge støtte til udstyr f.x. Og lav en Facebook side, blog, nyhedsbrev, YouTube kanal og en bruger på Endomondo, så du bliver interessant for virksomhederne.

Jeg har selv haft SportMaster som sponsor, da jeg var lidt yngre. Jeg fik 2-3 par løbesko og noget nyt tøj med tryk på hvert ½-år. Jeg var den bedste løber i det område, jeg kommer fra. Jeg trænede også i en rimelig stor klub, og i tøjet jeg havde fået frem dem til hver træning. Det krævede også, at jeg skulle stille op til billeder nogle gange, der skulle bruges til deres katalog. 

Håber du kunne bruge det. Og held og lykke med din søgen :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:43

Hej Mark

Jeg vil gerne sponsorere nogle par rigtig gode løbesokker fra butikken :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 17:05

Mange tak Elias! - Sætter jeg stor pris på.

Jeg skal løbe i København, hvor der sidste år var 100.000 tilskuere på løberuten. jeg er medlem af Aalborg triathlon klub. pt løber jeg 5 km på 16,34. og har gået meget til cykling så har en udmærket cykel.

Jeg har overhovedet ikke noget krav. selv et meget lille sponsorat vil jeg sætte rigtig stor pris på. Selv et par løbesko vil være et kæmpe sponsorat for mig. jeg sætter pris på selv det mindste sponsorat, for det vil gøre det meget nemmere for mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)