|
Vi er en gruppe på Tietgen Handelsgymniasium i Odense, der skal deltage i Young Enterprise med start i efteråret. Vi søger derfor hjælp til præcisering af det produkt vi har udtænkt. Produktet er et stykke udstyr/tøj der ved hjælp af kropsvarme genererer strøm til opladning af diverse apparater. Da vi ikke er uddannet inden for fysik og kemi, har vi brug for hjælp til at udarbejde produktets konstruktion og fortælle os hvorvidt om kropsvarmen, mennesket udleder er nok til at give et ordentlig resultat. Vi havde forestillet os at en ingeniør ville kunne hjælpe os, men er der andre der kan hjælpe eller bare har et godt råd, vil vi være meget taknemmelige. Emil, Stine, Jakob og Benjamin |
Hej,
Spændende. Ville ønske, at jeg i sin tid havde gjort en større indsats. Det er en rigtig god mulighed.
Jeres idé er sjovt tænkt, men jeg tror, I er langt foran jeres tid :-) Vi snakker ting, der skal opereres ind i kroppen, stikkes ind i øret eller gennem huden, hvilket folk slet ikke kan forholde sig til (endnu). Om det kan lade sig gøre, vil jeg ikke gøre mig klog på. Til messen vil I også angribes hårdt på, at I skal bruge en masse godkendelser, at I vil blive sagsøgt osv.
Hvis I vælger at fastholde den idé, skal I enten prøve med et andet forum, eller smide det i en anden kategori. Det er kun unge, der har adgang til denne kategori.
Pøj pøj med det :-)
Bliv gratis medlem