Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgående links - et par stykker er det nok?.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Økonomi Plus v/Martin Byriel Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér,

Jeg har forståelsen af at det giver værdi også at have et par eksterne links på sin hjemmeside.

Er det nok med 2-3 stykker?. Ønsker jo heller ikke at få for mange links til andre sider. Det står vel frit for at linke til fx messe i udlandet med de produkter man sælger, så er det ikke bare det man gør eller andre forslag?.

Jeg er med på at man ikke linker til bad neighborhood. Betyder det noget fx hvilken pagerank som den side man linker til har?. Giver det mere google juice hvis det er en høj PR?.

Input er velkomne og god weekend når i kommer dertil.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:50

marby:
Jeg har forståelsen af at det giver værdi også at have et par eksterne links på sin hjemmeside.

Yep, men det gælder også til andre af dine egne sider.
F.eks. en blog du har?
eller til andre sider på den hjemmeside du skriver på :)

marby:
Er det nok med 2-3 stykker?. Ønsker jo heller ikke at få for mange links til andre sider. Det står vel frit for at linke til fx messe i udlandet med de produkter man sælger, så er det ikke bare det man gør eller andre forslag?.

Det bedst hvis det er nyttigt og giver mening :)
Hvis du skriver om mad, så skal du ikke linke til tøj, hvis du forstår :-)

marby:
Jeg er med på at man ikke linker til bad neighborhood. Betyder det noget fx hvilken pagerank som den side man linker til har?. Giver det mere google juice hvis det er en høj PR?.

I de fleste tilfælde så hvis du linker til en side med PR8 og du har PR1 , så vil siden med PR8 gøre dit link "ligemeget" i google's øjne :-)
Det kan gøres meget simpelt, og det bruger de fleste.

Pagerank handler også om INTERN linkbuilding, som hvordan du fører en besøgende rundt på din side :)
Som f.eks. hvis man læser om Tøj på en side, så linker det til et andet indlæg på siden som er om herre tøj, pænt tøj osv :-)

marby:
Input er velkomne og god weekend når i kommer dertil.

God weekend til dig også :)

Mvh Christoffer 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Økonomi Plus v/Martin Byriel Skrevet kl. 10:07

Christoffer Tornbjerg:
I de fleste tilfælde så hvis du linker til en side med PR8 og du har PR1 , så vil siden med PR8 gøre dit link "ligemeget" i google's øjne :-)
Det kan gøres meget simpelt, og det bruger de fleste.

Perfekt svar - mange tak Christoffer, det besvarede 95% og meget struktureret - må være din programmør baggrund :-).

En lille uddybende detalje - min side er PR2 dvs. jeg skal lige tjekke at jeg ikke linker til mere end maks PR4 for så har det ingen værdi?.

Mange tak for dit svar, lige hvad havde behov for :-).

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:14

marby:
Perfekt svar - mange tak Christoffer, det besvarede 95% og meget struktureret - må være din programmør baggrund :-).

Så lidt :) - tror dog ikke det programmør delen, det nok mere det at jeg selv laver linkbuilding, SEO og hjemmesider i min fritid, plus at jeg læser næsten alt det jeg kan finde om emnerne :-)

marby:
En lille uddybende detalje - min side er PR2 dvs. jeg skal lige tjekke at jeg ikke linker til mere end maks PR4 for så har det ingen værdi?.

Der sker intet ved at du linker til en PR10, men i de fleste tilfælde vil det blive "skjult" / "stoppet" at du gør det, set i google's øjne :-)
Men, at linke til andre sider, er helt fint, også 1000vis af dem, men husk på at jo mere du linker, jo flere ser din side (altså andre hjemmesider), så det er også en positiv ting da google så finder din side nemmere og oftere :-)

Generelt set, så har den side der linkes til's PR ingen betydning, og dog. Fordi i det du linker til den via dit indhold, så må der jo være noget værdifuldt som omhandler dine emner, ikke? :) (Hvis du kan følge mig?)

Hvis du derimod kan udveksle links, eller skrive artikler med links TILBAGE til din side, så snakker vi LINKJUICE i dit favør :-)
Hvis du har andre spørgsmål, så kan du bare skrive en privat besked, så svare jeg lige så hurtigt jeg kan. (Hvis jeg ikke kan svaret så kan jeg sende dig videre til nogle links der kan)

Mvh Christoffer

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)