Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i læst nogle af dem?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige ang. det med branding og marketings bøger, kan jeg faktisk foreslå dig det, at du bare tager til et større bibliotek, vælger 5-6 tilfældeige du syntes ser gode ud..
Tager dem med hjem og læser sådan 10-15 sider, og lidt hist og her i dem..

Derefter vil du hurtigt se hvilke af dem du kan li og ikke lide..

Det trick bruger jeg ofte, det er ret så nyttigt :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:36

ja, at låne dem. god idé :D tænkte jeg ikke på DOH.!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 23:00

Hej

Nu har jeg gennem de sidste 4 år arbejdet professionelt med .NET udvikling og tidligere PHP. Min erfaring emd bøger er at de amerikanske nok er mere indholdsrige end de danske. De indeholder næsten alle 1-2 kapitler med intro til bla. bla. men de bliver jo også betalt for antallet af sider. Køb en bog der kan bruges til opslag/reference, det er tit dem du vil få mest ud af.

Den gang jeg startede med .NET fik jeg meget ud af bogen: Programming C# fra O´reilly

Til ASP.NET har jeg nu Pro ASP.NET 2.0 in C# 2005. Det er også en super reference bog.

Og så lige til ADO.NET har er PRogramming ADO.NET 2.0 Core reference en super god bog.

Og til WCF har jeg lige anskaffet Programming WCF Services, fra O´reilly.

Sidst til WPF har jeg læst en del i WPF unleashed fra SAMS, den er ganske god.

Den gang jeg arbejdede med PHP var det online materiale jeg brugte.

Men ellers så kig online, hvis det ikke er gennem firma bliver man hurtig fattig. Jeg bestiller oftest fra http://www.compman.co.uk/, de har tit nogle tilbud og ellers ret gode priser.

Hvis du vil have en iværksætter bog så er der:

The Beermate Entrepreneur - Er på boghylden og læst :)

Sales on a Beermate - Er på boghylden men endnu ikke læst :)

Og så er der jo Amino.

Har forresten lige sendt en PM

/Rasmus

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:40

med hensyn til at læse blogs, så kan du selvfølgelig få den nyeste viden inden for diverse felter.. men der er nu ikke noget som at sidde med en god hardcopy bog og læse... især når computeren er slukket og du lige har et kvarter før sengetid... det er jo sundt en gang imellem at komme væk fra skærmen ;-) !

Har ikke læst nogle af de bøger du omtaler... men kan kun anbefale dig, som andre har gjort, smut på biblioteket og kig dig rundt et par timer... sæt dig på biblioteket og læs lidt i bøgerne, det er jo ikke ulovligt, nærmest dejligt befriende at sidde der i stilhed og lade sig blive inspireret... en af mine yndlingshobbyer som jeg desværre gør for sjældent...

Vil du noget med marketing, så skal du eje Philip Kotlers Bibel - Marketing Management... (aner ikke hvilken version den er i, da der kommer en hvert år, men jeg har ver. 12 og der står også en masse om e-handel og e-marketing)... (men den er amerikansk, så der står en masse ekstra tekst som måske bare er fyldstof... amerikanere får som regel betaling for antal sider).. men den har enormt mange gode eksempler på firmaer der gør de ting han beskriver...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)