Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny side!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har lige et projekt, jeg er ved at færdiggøre, og jeg har brug for jeres friske øjne, da jeg efterhånden har stirret mig blind. Der er nogle småting, der skal finpudses, og jeg skal have godkendt aftalerne hos annoncørerne før de sidste tabeller sættes på plads.

Meningen med undersiderne om bl.a. udbyderne, samt info-siderne om bredbånd, mobilt bredbånd og fibernet, er at de skal indfange Google-ryttere på hver deres optimerede keywords. Så jeg sidder og overvejer hvordan jeg har bedst mulighed for at konvertere Google-søgere til kunder. Alle mine sider er SEO-optimerede og title og meta er formuleret på en måde, så det henvender sig til dem der søger bredbåndsabonnementer og sammenligninger - forhåbentlig undgår jeg på den måde at alt for mange bouncer væk.

Indtil videre, hvad synes i? Er der noget der skal fremhæves? Noget der virker fluffy? Får i lyst til at skifte ISP? ;)

Bredbaandpris.dk

Jeg glæder mig til at høre hvad i har at sige!

Mvh

Thomas

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen? :)

Jeg har derudover fået indekseret siden hos Google - men både siden og undersiderne ranker ekstremt lavt i SERP - de er enten ikke til at finde på de 10 første sider med resultater, og ligger bag wiki-links og sider der ikke er opdateret i flere år.

Er der noget jeg gør fuldstændig galt, eller skal jeg blot give det noget tid?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)