Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamevideoer på Facebook-side.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder fint, hold os endelig opdateret. :)

Og ja, der er stadig lockout.. :/

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen og tak for jeres gode ideer og positiv opbakning. Jeg har oprettet siden https://www.facebook.com/pages/Zissan-Video/288123254655509 og fået lavet 500 flyers som skal omdeles til postkasser i nærområdet om nogle uger når siden er klar. Min onkel laver computerprogrammer og han siger at han måske kunne få lavet et program/app der integrerer med beskederne og ville kunne svare på beskederne med teksten "Jeg skyller dig xx kr." eller "Du har allerede set alle videoerne. Vent en time og prøv igen." m.m. så det bliver ikke noget problem med 1000 beskeder om dagen. Så siden kører automatisk. Buzzamedia har ikke godkendt min Facebookside endnu selvom der er gået 4 dage, så jeg har skrevet til deres support og venter svar. Når de har godkendt min side kan jeg begynde at poste videoer. Og i må forresten også gerne like, da i kan se at det ikke går alt for godt. Håber det var info nok, god aften Aminoer Cool

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at skyde din idé ned, for du har fat i noget et eller andet sted. 

Kan lige svare på din seneste udmelding. 

Facebook ser nok helst, at du ikke udvikler et script der automatisk svarer på beskeder i din indbakke - uden at vide noget, tror jeg allerede, at deres spamfilter opfanger automatisk besvaret beskeder. 

Derudover efterlader brugeren der har set din video, ikke noget til dig. Ja, Buzzamedia kan se hvem der har set videoerne, men disse oplysninger er ikke under din besiddelse, og derfor kan du kun se, at der er en person der har set din video, ikke hvem. 

God idé med flyers - jeg tror bare ikke, at det er din tid værdig - lad os sige, at du omdeler 500 flyers, 350 af dem bliver smidt direkte i skraldespanden, 150 (meget højt sat) tænker at det lyder fedt, og beholder tanken i baghovedet - i denne process ryger 100 af dem, da de simpelthen glemmer det, derefter er der 50 mennesker (også højt sat) som får klikket sig ind på din video, set den, og derefter kommenterer 'set'

Du har tjent 30 øre pr. videovisning, 15 af dem skylder du til personen bag skærmen. Det må være 15 kr du så har tjent på at uddele 500 flyers?

Det er ikke for at skyde din idé ned, men mere for at vise dig et realistisk billede af, hvordan det kommer til at foregå, hvis du vil igangsætte et projekt der omhandler beløb på under 1 kr. 

Håber du kunne bruge noget af det. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)