Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  IBoom Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lige startet min webshop iboom.dk og har rigtig svært ved at overskue google adwords. For det første hvor meget skal det koste pr. klik og hvor stor skal mit budget være?

Det er helt nyt for mig og det er en lille enkeltmandsvirksomhed og jeg har ikke det store budget. Desuden popper jeg slet ikke frem på google selvom jeg skriver hele webadressen i søgemaskinen, hvordan kan det være?

Mvh

Morten 

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 20:35

Hej Morten,
Hvis du lige har oprettet dit domæne, så skal Google lige finde det. :)

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 20:48

Hej Morten,

Som der er skrevet, så skal du lige vente på at google indexerer din hjemmeside, før den kommer frem.

Hvad angår adwords, så er det meget branche specifikt, hvad budpriser, budget mm. er på.

Du kan sætte dig daglige budget, så du ikke kommer til at ruinere dig selv i starten.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Morten

Det er ikke muligt at specificere hvad et klik skal koste dig, da Google (heldigvis) ikke kører med listepriser.

Dine klikpriser afhænger af dine annoncer, søgeord, landingssider m.m. Men du kan evt. kigge lidt på denne bog fra PPC Profit - den er gratis

http://www.ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog.html

Ellers er det muligt at læse en masse om AdWords, hvis du bare google de specifikke spørgsmål der måtte opstå.

Held og lykke

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)