Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen SMS gateway - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Internettet er et fantastisk sted, men alligevel ser det ud til at enkelte forretningshemmeligheder holdes tæt til kroppen og uden for Googles søgelys. Herunder denne forespørgsel, som jeg har:

Jeg søger information om, hvordan man opretter og drifter SIN EGEN SMS-GATEWAY. Der er altså ikke tale om en videreforhandling af CoolSMS eller andre eksisterende tjenester. Jeg kan se at der er nogle stykker herinde, der praler af at tilbyde disse services, men kan kun finde lignende spørgsmål besvaret med links til steder, der giver mulighed for at man får ADGANG til deres API's

Hvad kræves det af aftaler? Med hvem? Udstyr? Priser?

Jeg skal kunne frit vælge afsender-alias og er lidt imod konceptet at betale pr. sms - men hvis det er det, der udbydes så er det det, der må til.

Hvad siger i, venner?

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:10
Hej Peter

jeg er en af dem som sælger SMS servicen og jeg kan godt løfte lidt af sløret.

Vi har nogle leverandører som sørger for at lave kontakten med de forskellige teleselskaber rundt omkring. Det foregår ved at vi sender et kald til deres api så de sørger for at sende dem videre.

Du kan sagtens selv finde en leverandør online men vi har den fordel at vi køber stort ind og derved får nogle gode priser. Så med mindre at du står og skal sende mere end 100.000 beskeder om måneden så kan det nok ikke betale sig andet for dig at bruge en af os ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 18:12

Hej Peter

Hvis du ønsker en gør-det-selv løsning så bliver jeg da nød til at oplyse dig om at vi sælger en dims, SA301: http://www.key7.dk/page.php?obj=108

Det er egentlig en SMS fjernstyring med 4 ind- og udgange men den har også er seriel port til afsendelse og modtagelse af SMS'er.

Vi bruger den selv som SMS gateway i vores virksomhed. Interfacet er serielt så du skal kunne håndtere COM-port kommunikation. SA301 skal have et SIM-kort for at kunne komme på mobilnetværket men du kan få SIM-kort der ikke koster alverden.

Prisen for en SA301 er 1999,- + moms.

Gav det mening? Hvis ikke så bare spørg igen eller send en PM.

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:25

Hej Nicolaj.

Tror det han søger er aftalen han laver med teleselskaberne.

Jeg er med på en lytter

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:05

Unwire de er store og billige.. Plus at du ikke skal købe for en millard :)

Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:54 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)