Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop har brug for råd fra dig

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

Vi ville blive glade, hvis du ville bruge lidt af din tid på at tjekke op på vores nystartede webshop.

Webshoppen handler med dametøj, så hvis du er en mand, kunne det jo være, du skulle have lillemor med fra sidelinjen.

Vi vil rigtig gerne høre din mening om siden generelt, og meget gerne hvad du mener vi kan gøre bedre og optimere.
Der er ikke brugt nogle penge på AdWords eller lign. endnu.

Du kan besøge webshoppen her: bymani.dk

Vi ser frem til at høre hvad du synes.

Bedste hilsner

Malene og Nichlas

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Malene og Nichlas

Tillykke med jeres nye shop.

Baggrunden - der ville jeg personligt lave en anden farve ude i siderne , jeg har dårlige øjne så jeg er allerede irriteret derSmile. En lysegrå eller en feminin farve kunne man vælge - bare sådan det hele ikke blender sammen.

Hvordan sporer i jeres besøgende og de søgeord som skaber salg i webshoppen? kunne umiddelbart ikke se at i havde installeret Google Analytics?

Hvis jeres produktbeskrivelser kan nå op over 300 ord som minimum kan det give lidt rent seo mæssigt - ikke mange webshops der laver gode eller lange produktbeskrivelser, så der er en mulighed for at komme foran konkurrenter( dermed ikke sagt at det i skriver er dårligtSmile).

Mvh

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:
Baggrunden - der ville jeg personligt lave en anden farve ude i siderne , jeg har dårlige øjne så jeg er allerede irriteret derSmile. En lysegrå eller en feminin farve kunne man vælge - bare sådan det hele ikke blender sammen.

Hej,

Mange tak for det råd.

Jeg har prøvet at gøre siderne lidt mørkere - vil du prøve at tage et kig igen, og se om det var den retning du mente :)
- Vi kan personligt selv bedre lide det nu - så tak igen.

EDIT: nu når jeg kigger efter, kan jeg se at vores nye baggrund, ligger utrolig tæt op af Aminos grå farve. Lidt skægt når det var et tilfælde. :)

Mvh

Malene og Nichlas 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var bedreSmile

Hvad med e-handelssporing via Google Analytics - er det noget i har fået opsat?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg syntes jeres shop ser meget professional ud, både fordi i giver alle relevante oplysninger men også fordi det er nemt at finde rundt i shoppen, samt alle funktionerne virker som de skal.

Den vil jeg helt sikkert give videre til min omgangskreds.

Mvh.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:
Hvad med e-handelssporing via Google Analytics - er det noget i har fået opsat?

Det har vi ikke fået sat op, nej.

Kan du, eller andre rare Amino'er hjælpe med at forklare hvad det går ud på :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan anbefale dig at læse denne guide fra Dennis Drejer. I den har han interviewet otte webshop ejere med deres bud på, hvordan de synes, at man skal få flere kunder osv. Jeg ved ikke, om du leder efter denne slags bud endnu, men det er klart værd at læse den, hvis man har en webshop. Jeg er selv ved at starte en webshop, og det her er klart den bedste danske guide, jeg har fundet pt.

http://www.dennisdrejer.dk/saelg-mere-via-din-webshop-tips-tricks-til-mersalg-her-er-de-lavthaengende-frugter-199.html

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få skrevet en del tekst til alle produkter. Det er ren guf for Google. Desuden er det også rart for dine kunder, hvis du oplyser dem om, hvad de kan forvente af det tøj, som de køber. Du finder nok på noget :D

Desuden bør du overveje at få en blog til shoppen. Det skrives der mere om i den Webshop-guide, som jeg sendte til dig. Her skal du få skrevet en masse indlæg om tøj og stil osv., så Google kan finde dig. Jeg skriver selv blogindlæg for en række kunder, og det er virkelig god markedsføring for dem.

Held og lykke med det.

Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Kjær:

Hej,

Jeg syntes jeres shop ser meget professional ud, både fordi i giver alle relevante oplysninger men også fordi det er nemt at finde rundt i shoppen, samt alle funktionerne virker som de skal.

Den vil jeg helt sikkert give videre til min omgangskreds.

Mvh.

Mange tak skal du have.

Så kan vi da ikke have ramt helt ved siden af rent design/opsætnings-mæssigt :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes shoppen er virkelig flot, men jeres profiltekst synes jeg er for "tam" - den bidrager ikke med den nødvendige troværdighed.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)