Som overskriften lyder så har jeg lige modtaget en feedback fra en kunde som har købt 2 ens beklædnings produkter fra mit firma. Det er nu 9dage siden at hun har haft modtaget sin pakke med posten. I dag skriver hun så, at hun har opdaget at hun mangler tilbehøret ved dem begge to. For mig virker det mistroisk. For det første er der gået 9 dage siden hun har modtaget varerne. For det andet gik jeg alle af de vare igennem fra lageret og ingen af dem mangler tilbehøret. At hun så skulle have modtaget 2 og de begge har manglet tilbehøret virker ret usandsynligt. Vil tilføje at hvis man kun har tilbehøret, vil man kunne give disse 2 gange tilbehør til andre og de havde glæde af næsten det samme som hovedproduktet. Hvad vil i foreslå, hvordan skal jeg forholde mig i sådan en situation? Mvh |
Hvad koster tilbehøret? For hvis det ikke koster ret meget, så vær flink overfor kunden, så føler vedkommende også, at han/hun får en god service :)