Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer mangler tilbehør! -ifølge kunden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder så har jeg lige modtaget en feedback fra en kunde som har købt 2 ens beklædnings produkter fra mit firma.

Det er nu 9dage siden at hun har haft modtaget sin pakke med posten.

I dag skriver hun så, at hun har opdaget at hun mangler tilbehøret ved dem begge to.

For mig virker det mistroisk. For det første er der gået 9 dage siden hun har modtaget varerne. For det andet gik jeg alle af de vare igennem fra lageret og ingen af dem mangler tilbehøret. At hun så skulle have modtaget 2 og de begge har manglet tilbehøret virker ret usandsynligt.

Vil tilføje at hvis man kun har tilbehøret, vil man kunne give disse 2 gange tilbehør til andre og de havde glæde af næsten det samme som hovedproduktet.

Hvad vil i foreslå, hvordan skal jeg forholde mig i sådan en situation?

Mvh

Fra KBH
Tilmeldt 12. Apr 13
Skrevet kl. 14:07

Hvad koster tilbehøret? For hvis det ikke koster ret meget, så vær flink overfor kunden, så føler vedkommende også, at han/hun får en god service :)

Tilmeldt 17. May 08
Skrevet kl. 14:12

Normalt ville jeg også yde en ekstra god service og med det samme rette og gøre godt for eventuelle fejl.

Men ved denne vil jeg jo mene at kunden er uærlig og prøver at få noget som hun allerede har fået.

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:34

Som de 2 andre skrev.
Yd en god service og send to nye og få de 2 "defekte" retur.
Hun vil huske din virksomhed for en god service og muligvis sige det videre, samtidig vil hun nok forblive en loyal kunde :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)