Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis erhvervsmagasin på gaden! – læs det her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

først og fremmest skal der lyde en stor ros til et glimrende forum, fantastisk at se at så mange selvstændige kan bidrage til hinandens dagligdag.

Vi har netop udgivet magasinet Selvstændig // DK – et online magasin for og om selvstændige, op- og nedture, generelt beretninger om forskellige sider af erhvervslivet.

Læs det helt gratis på www.selvdk.dk - og tilmeld dig på www.gratisblade.dk

Vi vil gerne skabe det bedst mulige magasin, og derfor er I meget velkomne til at komme med forslag, ideer m.v. om, hvad I måtte have på hjertet.

Har du ideer til artikelemner, vi skal tage fat på? Har du lyst til at skrive et indlæg/en artikel i bladet? Har du den geniale idé, som du synes, vi skal skrive om?

Tøv ikke med at kontakte os – vi sigter mod at skabe et godt og gratis blad i samarbejde med de danske iværksættere, selvstændige og erhvervslivet.

Vi ser frem til at høre fra jer!

Med venlig hilsen

DanMag ApS

www.danmag.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:23

Tillykke med jeres nye magasin, som jeg lige har skimmet igennem. Flot layout og interessant indhold. Jeg synes dog at de blinkende reklamer virker forstyrrende. Kan man ikke begrænse antallet af blink, så de vækker opmærksomhed, men ikke virker irriterende når man læser?

Held og lykke fremover.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:29

Junior:

Tillykke med jeres nye magasin, som jeg lige har skimmet igennem. Flot layout og interessant indhold. Jeg synes dog at de blinkende reklamer virker forstyrrende. Kan man ikke begrænse antallet af blink, så de vækker opmærksomhed, men ikke virker irriterende når man læser?

Held og lykke fremover.

Prøv at kigge på min annonce på side 6.
Dér synes jeg, de har opnået en fin balance i brugen af blink.
Jeg fik den forklaring, at de ikke kunne styre blink-hastigheden, hvilket er ærgerligt. De blinker med en irriterende puls - det var bedre, hvis de blinkede med et afslappende åndedrætstempeo.

mvh Hans

Tilmeldt 16. Aug 07
Skrevet kl. 17:16
Som Hans ganske rigtig siger så kan vi ikke styre hastigheden på blinkene, vi søger dog at undgå at de ligger steder hvor man skal læse tekst, alle de blinkene linksfelter er kun placeret på annoncer, det er for at tiltrække opmærksomhed på det faktum at de linker videre til annoncørens hjemmeside.

Med venlig hilsen
DanMag ApS
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:20

jeg har lige siddet og kigget det igennem og synes det virker meget fint!

jeg bliver dog irriteret over at jeg ikke kan vælge kun at få info om bestemte blade på gratisblade.dk

Hans, glæder mig til at høre du får noget respons på annoncen! Som er meget fint, jeg synes der mangler noget tekst... Tongue Tied

Tilmeldt 16. Aug 07
Skrevet kl. 17:26

Hej Brian

den funktion kommer også meget snart, og brugerne får selvfølgelig besked så de kan vælge at modtage deres favoritter.

Med venlig hilsen
DanMag ApS

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:28

super, så er jeg glad igen!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)