Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO & side 1 placering på Google!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er et uddrag af mailen:


Jeg har kigget på dine søgeord, du har brugt til Google AdWords.
Ud fra det har jeg valgt nogle søgeord, som rammer bredt og har mange søgninger og som samtidig holder sig indenfor et rimeligt budget.

Nedenfor ser du mit forslag til søgemaskineoptimering ved ScanNet.

Priserne ud for ordene skal du først betale, når vi har fået dig på Googles side 1, når der bliver søgt efter det.

Dvs. du kan max. komme til at betale 5400,- pr. måned og i starten vil du formentlig ikke have den udgift, da vi først skal starte det hele op.
Du rammer over 4000 potentielle kunder hver måned for beløbet.
Når du har set, at dette virker, kan du tilføje flere ord, hvis du har interesse i det.
Det gode ved dette produkt er, at du først skal betale, når det virker.
Se tilbud her:

Søgeord
Antal søgninger pr. måned
Pris
[iphone beskyttelsesfilm]
73
225
[beskyttelsesfilm iphone 5]
91
250
[beskyttelsesfilm til iphone 4]
170
350
[cover til iphone]
390
500
[cover til iphone 3gs]
320
375
[cover til mobil]
91
250
[cover til samsung]
320
400
[iphone 3g cover]
110
350
[samsung cover]
480
550
[samsung galaxy cover]
320
450
[iphone 3gs cover]
1000
950
[mobil cover]
880
750
I alt
4245
5400

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Runge1980:
Har sendt statistiker fra den adword kampagne jeg har sat på pause. Så ud fra den har de taget de ord der konvertere godt.
Det er bestemte søgeord, på noget af produkt udvalget.
Ifølg. Deres statistik springer 80 % over de 3 reklamer goggle adwords har liggende på google. Og det gør jeg faktisk også selv.. Måske fordi man ved det er reklamer og man "bare" vil ned til det man har søgt efter.
Men det er jo individuelt :-)

Hilsen.

Lasse. R.

Så det de indirekte postulererer er at AdWords kun får 20 % af kliks der potentielt er på hver søgning.... Det kan man altid diskutere - jeg er ikke enig. Jeg har CTR på 10 - 20 % på mange af mine kunders top 3 placeringer og nægter at tro at det kun er min annonce brugere klikker på. Var det seo du sagde de solgteCool.

Har du lavet en beregning af din profit på hvert produkt - altså hvor mange penge du tjener i sidste ende på salg via adwords? Hvis ja, så kan du jo bruge dette samt din gns. konverteringsrate som rettesnor til om det vil give overskud i sidste ende med 5.400 kr. hver måned. 

Ellers få 3 tilbud mere fra andre seo firmaer på de samme søgeord, og sammenlign priser - er der stor forskel i priserne bliver du enten snydt eller også er det fordi at SEO firmaerne ikke er kompetente,

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det der ville jeg holde mig langt væk fra, hvis jeg var dig.

Du kan ikke bruge en side-1-placering til noget som helst.

Det er min erfaring man skal ligge i top 3 for blot at begynde at kunne bruge det til noget. Og de har meget nemt ved at skaffe dig en plads i røven af side 1 og så bonge dig 5400 kr. om måneden.

Jeg ville sige tak, men nej tak, og finde en dygtig udbyder her på Amino i stedet der kan hjælpe dig op med en mere troværdig aftale end det der.

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:

SEOTrainee:
præcis og det er det jeg skriver hvis du gad at læse videre istedet for at klippe i det og bruge det ude af kontekst!

Hov hov, ingen grund til at blive sur - jeg skulle måske have citeret hele dit indlæg istedet - syntes bare det blev for meget. Det var udelukkende for at uddybe det du havde skrevet - ikke en kritik på noget som helst måde!

det fint Mikkel :)

3D maskintegninger til produktion

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes...Det jeg mener.. SVÆRT at finde den fornuftige løsning samt måden derpå..
Mangler noget der forklare mig som ny hvordan jeg når i mål med og blive set.

Mange artikler, tilbud, bøger etc. På nettet. Men det virker på mig som novice at jeg er en såret fisk i piratfisk fyldt vand :-)

Mangler lidt en guide. Som kunne se ud som dette.

Din føste wepshop.

1. Forklaring på hvad er seo.
2. Hvad er meta beskrivelser.
3. Hvad skal du have meta beskrivelser om
Osv.

Mvh.

Lasse. R



Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Over i den stil :-)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud fra min egen erfaring og kommentarer fra jer amino bruger tror jeg der er håb forude..

Hvis jeg skulle beskrive hvad meta ord var til min egen tråd her ville det være som dette:
Meta beskrivelser er en kort (maks. 160 anslag) beskrivelse af hver enkelt af siderne på din hjemmeside.
Beskrivelsen er som sådan skjult på din hjemmeside, men vil ofte fremgå af søgeresultaterne i Google. Din meta description har ingen betydning for dine placeringer i søgemaskinerne, men meta description har betydning for, hvordan linket til din hjemmeside præsenteres i søgeresultaterne.
De 160 tegn er den tekst på 2 linjer der er under dit produkt som bliver vist på google. Så det er vigtigt med god salgs tekst her.

Så det jeg efterlyser er beskrivelser af hvad du skal og hvorfor... Skåret ud så selv ens mor ville kunne forstå det :-)
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg er selv blevet trukket rundt af en masse selvudnævnte Seo/ Adwords eksperter. Det har kostet langt over 15.000,- kr.

Nu har jeg købt Seo-lex til 1700,- inkl. en bog om Adwords. 

Kan kun sige, at jeg ikke er nørd, men den er skrevet så genialt, det er bare at følge " opskriften"

Peter 

Dinsten

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)