Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO & side 1 placering på Google!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter.

Vil da lige tage se nemmere på den
Tak

/Lasse
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Runge1980:
Mangler lidt en guide. Som kunne se ud som dette.

Din føste wepshop.

1. Forklaring på hvad er seo.
2. Hvad er meta beskrivelser.
3. Hvad skal du have meta beskrivelser om
Osv.

Jeg fattede selv hat af SEO og jeg brugte denne side for at lære lidt om det - og så passer URL´en fint til sådan nogle som os.. Håber du også kan bruge den :)

seofordummies.dk

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:53
I januar skrev jeg hvad 2 specifikke søgeord ville koste at få på side et. Jeg fik kun svar samt en del PM som gjorde det klart hvor useriøst et spørgsmål det var. Samt at hvis nogen tilbød det skulle jeg holde mig langt væk.
Men jeg blev kontaktet af cim fra http://www.ocere.com/dk/ ocere som gav mig en pris på det ene af dem. Det andet ville være temmelig dyrt og han kom derfor med nogen alternativer.
Jeg var meget skeptisk men valgte at betale for det ene søgeord. Aftalen var at det skulle være på side et i løbet af syv måneder ellers fik jeg mine penge tilbage.
Efter 3 måneder ligger jeg på side et og mine penge er så rigeligt kommet ind via mersalg og 3 gange så mange besøgende på min hjemmeside.
Jeg kan kun anbefale http://www.ocere.com/dk/ jeg har fået en fantastisk behandling med et super resultat til følge. Så det er helt sikkert ikke det sidste han får lov at lave for mig.
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 03:27

De kan bruge black hat tekniker efter nogle måneder. Aftal at du skal have en top 5 i mindst 1-2 måneder efter afsluttet aftale.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)