Dit CV imponerende? Undskyld, men det var ikke umiddelbart min første tanke..
Ift. projektarbejde, der vil jeg næsten påstå, at du langtfra har de fornødne kompentencer - i hvert fald ikke på papiret.
Det er mit generelle indtryk af dig, at du har virkelig svært ved commitment. Ting skal helst være spændende og udfordrende hele tiden - ellers begynder du at kede dig. Jeg kender dig selvfølgelig ikke, men udfra din opførsel på amino og sammenholdt med dit CV, så bliver det min konklusion.
Jeg tror, at du skal genoverveje dine tanker omkring et job i et supermarked. Generelt må man acceptere, at skulle arbejde sig op fra bunden, hvis man ikke har de fornødne kompetencer til at starte på toppen. At arbejde i et supermarked kan sagtens være udfordrende - det handler om at se mulighederne, fremfor begrænsningerne..
Praler hellere ikke selv med det. Nej, har ikke haft arbejde med det som jeg gerne vil. Med hensyn til mit CV, så har jeg arbejdet med 8 steder nu(Nogle steder mere end 1 år) og haft egen virksomhed i 4 år, dog uden at slå igennem. Skal kigge mere på trainee jobs :-)
Umildbart kan jeg sagtens følge dig, i din pointe med, at jeg hele tiden for nye ideér og ja det gør jeg også. Grunden til det er nok, alt hvad jeg laver gør jeg kun for at overleve og intet af det fordi det er spændene eller udfordrende hverken mine jobs eller virksomhed. Har aldrig rigtigt fundet noget som har vagt min interesse, hvilket ikke gør det nemmere, at finde et sted hen hvor jeg er tilfreds og glad. Faktisk det eneste som jeg laver af interesse er, at gå i byen. Fodbold er også ved, at være kedeligt. Virker lidt negativ og det er jeg sgu nok også!
Jeg har allerede fundet 2 jobs, som telefonsælger og postbud inden for de sidste par dage, som jeg er startet på. Så jeg holder mig aktiv og kan tjene nogle penge, hjælper mig bare ikke i retning jeg rigtigt gerne vil :)
"Har en HG2 hvilket ikke gør det muligt, at læse videre før, jeg har gennemført elevperioden og vil jeg ikke, da ingen elevjobs umildbart er spændene......"
Så du vil gerne have et "topjob" men gider ikke gøre din uddannelse færdig! 
Jeg har heller ikke den store lyst til at tage div. kurser - men det bliver jeg sgu nødt til hvis jeg vil i gang igen. Tag dig sammen.
Grunden for dette valg, var jo, at jeg ikke ville arbejde med økonomi, som jeg var ved, at uddanne mig til. Så valgte og stoppe, så jeg havde muligheden for, at finde noget som ville være mere spændene og alsidigt.
Så står lidt der, at jeg håber på og finde noget, hvor der er en chef, som ser et potentiale i mig. Så jeg løbende kan udvikle mig, få mere erfaring og løbende mere ansvar. Det virker meget ukonkret og er det vel egentligt også, nok derfor jeg er så frustreret over jeg ikke har et mål?
Mvh Lasse