Aha, det giver fint nok mening med det med det ene, hvor der decideret blev advaret mod et navngivet firma. Men det andet indlæg overtrådte ikke Amino's retningslinjer, så der giver det ikke helt mening.
Ifølge Amino's retningslinier så må man ikke "hænge" firmaer ud. Jeg vil tro det er derfor dit indlæg er væk. Det samme kan ske med indlæg der indeholder tilbud oprettet af brugere, der ikke har betalt for Amino Plus
Jeg tror baggrunden for at man ikke må hænge firmaer eller enkeltpersoner ud, er at man vil forsøge at hæve barren herinde, og undgå den mudderkastning, som finder sted alle steder efterhånde. Og ja det var lige netop dit indlæg, jeg ikke kunne besøge :)
Jeg kan heller ikke læse dit indlæg, da det er formentlig slettet.
- Nu ved jeg jo ikke hvad du har skrevet, men mon ikke der skal lidt til inden de vælger at slette indlæg? Men går ud fra det var overgrænsen, det hang lidt i luften da jeg læste overskriften. Men kan selvfølgelig ikke være sikker.
Du kan evt. oprette det på ny og omformulere det, tror det er hurtigere end at lave et nyt forum. Hvis du stadigvæk har dine spørgsmål
* Edit, du nåede allerede at skrive det igen, inden jeg fik sendt mit.
nu hænger tingene vist sådan sammen at amino er ansvarlig for hvad deres side indeholder og de kan blive slæbt i retten for injurier .... så kan faktisk godt forstå de sletter selv ved den mindste tvivl ... og amino gir stadig fint mening for mig og vil tro mange andre har det ligesådan
jeg har også været ignorant og ment det var for dårligt men efter martin t skar det ud i pap måtte jeg sku krybe til korset