Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Narret af stillingsudbyder - hvad stiller jeg op?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde, inden jeg skrev testopgaverne skrevet følgende til den pågældende udbyder:
"Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne have lov til at skrive et - for dig gratis og uforpligtende - udkast til en artikel eller lignende? 
Hvis artiklen lever op til dine krav, er du velkommen til at bruge den, og hvis kvaliteten er god nok, håber jeg vi kan samarbejde i fremtiden om betalt arbejde også. Hvis ikke kvaliteten af mit arbejde er godt nok, skylder du mig ikke noget."
Jeg kan i bagklogskabens ulideligt klare lys sagtens se, at jeg ikke burde have fraskrevet mig enhver ret til testopgaven, men jeg mener dog, at der ikke kan have været nogen tvivl om, at jeg forventede betaling for fremtidige opgaver, hvis jeg fik jobbet.
Men i det mindste har jeg da lært ikke at fraskrive mig retten til mit arbejde i fremtiden...  
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Tak, Jesper :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 10:19

Jeg tror desværre udmærket, at jeg ved hvem du snakker om.

Han slår igen og igen stillinger op på freelancer som ligner hinanden. Jeg ansøgte på et tidspunkt, og han svarede tilbage med stor interesse. Det lød virkelig som om jeg havde fået jobbet. Da jeg derefter spurgte til løn og betalingen fik jeg pludselig at vide, at der var tale om en praktikplads og det derfor var ulønnet. Dette fremgik ikke nogen steder i jobopslaget. Tvært imod var budgettet 200-2500 kr, som du også nævnte.

Hvis jeg tænker på den samme person som dig, så irritere det mig virkelig, at han kan lave jobopslag efter jobopslag. Jeg har også set flere debatter herinde, hvor han har gjort sig temmelig upopulær :/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:29

Amino freelancer burde nu nok ha en funktion hvor man kunne anmelde og få stoppet en der lægger annoncer ud. Har man brug for gratis arbejdskraft, så er freelancer slet ikke stedet, og sådanne historier er jo med til at få folk til at droppe freelancer. 

Lav en funktion, hvor man kan anmelde en person for at tilbyde arbejde, men siden ikke ville betale. Amino må så fra fald til fald afgøre, om det er et uheldigt tilfælde eller rent misbrug, og kommer der flere i rap, så udelukke vedkommende fra at bruge Amino freelancer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)